رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، آخرین اقدامات درمانی زائران بیت الله الحرام در بیمارستان های منا و عرفات را تشریح کرد.

آغاز به کار بیمارستان صحرایی هلال احمر در عرفات و منا/بیماری شایعی در میان زائران وجود ندارد

سلامت نیوز:رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، آخرین اقدامات درمانی زائران بیت الله الحرام در بیمارستان های منا و عرفات را تشریح کرد.

به گزار ش سلامت نیوز به نقل ازایسنا،علی مرعشی  با اشاره به استقرار پزشکان در عرفات اظهار کرد: از چند روز گذشته بیمارستان صحرایی در عرفات و منا آماده بهره‌برداری شد و از دیروز صبح با توجه به حضور زائران اهل تسنن که حدود 10 هزار نفر هستند بیمارستان منا آغاز به کار کرد و از دیروز بعد از ظهر هم با حضور زائران در صحرای عرفات این بیمارستان آماده پذیرش بیماران بوده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ادامه داد: خوشبختانه مشکل خاص یا بیماری شایعی در میان زائران وجود ندارد و بیشترین حجم حضور زائران در درمانگاه تخصصی ما که شامل متخصصان قلب، داخلی، ریه، چشم پزشک، دندان، زنان، قلب و عروق و... است؛ مربوط به گرمازدگی‌های شدید، افت فشار، مشکلات تنفسی، سرما خوردگی‌های مزمن بود.

وی همچنین گفت: در این بیمارستان پزشکان مشغول ویزیت بیماران هستند و پس از آن هم داروهای آنها از طریق داروخانه تامین می‌شود. همچنین این تیم‌های درمانی تا امشب در عرفات خواهند بود و پس از آن به سمت منا می‌روند. البته تیم‌های اصلی ما در منا حضور دارند و این افراد جایگزین آنها خواهند شد تا پذیرش بیماران را انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha