مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد: محدودیت های ترافیکی در جاده های هراز، رشت - قزوین، اردبیل - آستارا، فیروزکوه و چالوس از ۳۰ مرداد تا چهارم شهریورماه به مورد اجرا گذاشته می شود.

جاده هایی که تا پایان شهریور محدودیت ترافیکی دارند

سلامت نیوز: مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد: محدودیت های ترافیکی در جاده های هراز، رشت - قزوین، اردبیل - آستارا، فیروزکوه و چالوس از ۳۰ مرداد تا چهارم شهریورماه به مورد اجرا گذاشته می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 30 مرداد ماه تا چهارم شهریور از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است، اما رفت و آمدها موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز سه شنبه (امروز) الی 2 بامداد روز بعد، از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز سه شنبه 30 مرداد تا 2 بامداد روز چهارشنبه 31 مرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه انجام می شود.

همچنین آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 2 شهریورماه الی 2 بامداد روز شنبه سوم شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه 2 شهریور الی 2 بامداد روز شنبه سوم شهریور از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد شد.

محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه ( دوم شهریور) الی 2 بامداد روز شنبه سوم شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 2 شهریور الی 2 بامداد روز شنبه سوم شهریور از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) یکطرفه و تردد کلیه تریلرها نیز کماکان از محور هراز ممنوع است.

آمد و شد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز سه شنبه 30 مرداد ماه و از ساعت 6 الی 24 روز های چهارشنبه و پنجشنبه این هفته و از ساعت 6 صبح روز جمعه ( دوم شهریور) الی ساعت 12 روز شنبه سوم شهریورماه از محور هراز ممنوع شده است.

 محور فیروزکوه

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت الی 24 روزهای چهارشنبه و جمعه این هفته از محور فیروزکوه ممنوع خواهد شد، اما حاملین موادسوختی ویا فاسد شدنی از این امر مستثنی هستند.

 محور کندوان

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس در این مدت کماکان ممنوع است.

محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس

رفت وآمد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز سه شنبه 30 مرداد ماه و همچنین از ساعت 12 الی 24 روز جمعه دوم شهریور در این محور ممنوع است.

محور آستارا - اردبیل و بالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز سه شنبه 30 مرداد ماه و نیز از ساعت 12 الی 24 روز جمعه دوم شهریورماه در این محور ممنوع است.

هموطنان می توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه های کشور عدد 141 را به شماره 1000141پیامک ارسال و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha