معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کرمانشاه از ارسال 2 هزار تخته چادر به منظور اسکان اضطراری و موقت زلزله زدگان غرب کرمانشاه به شهرستانهای ثلاث باباجانی، جوانرود و سرپل ذهاب خبر داد و گفت: در صورت نیاز در منطقه زلزله زده اردوگاه اسکان موقت بر پا می شود.

2 هزار چادر برای اسکان زلزله زدگان کرمانشاه ارسال شد

سلامت نیوز: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کرمانشاه از ارسال 2 هزار تخته چادر به منظور اسکان اضطراری و موقت زلزله زدگان غرب کرمانشاه به شهرستانهای ثلاث باباجانی، جوانرود و سرپل ذهاب خبر داد و گفت: در صورت نیاز در منطقه زلزله زده اردوگاه اسکان موقت بر پا می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا؛ عادل شفیعی روز یکشنبه با اعلام این مطلب اظهار داشت: از بامداد امروز تاکنون 21 تیم ارزیاب هلال احمر به روستاها و مراکز شهرستان های ثلاث باباجانی، جوانرود، سرپل ذهاب، روانسر، روستاهای بخش ازگله، روستاهای بیونیج شهرستان دالاهو و روستاهای بخش کوزران اعزام شدند.
وی گفت: در این مدت امدادگران هلال احمر 8 هزار بطری آب معدنی را در روستاههای ثلاث باباجانی، روستاهای دالاهو و روانسر توزیع کردند و هم اکنون نیر در حال آبرسانی با تانکر به روستاهای ثلاث باباجانی و دالاهو هستند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه توضیح داد: ارسال 10 هزار قوطی کنسرو به روستاهای شهرستان های زلزله زده برای انجام تغذیه اضطراری از دیگر اقدامات امدادگران هلال احمر برای امدادرسانی به زلزله زدگان بوده است.
شفیعی اضافه کرد: دو جان باخته این زلزله «فرنگیس عسکری» 32 ساله باردار و اصالتا اهل سنندج و ساکن اسلام آباد غرب و «عبدالله عزیزی» 70 ساله اهل ثلاث باباجانی بود که به علت ترس از زلزله و ایست قلبی فوت شد.
وی تصریح کرد: هم اکنون 20 تیم عملیاتی و 21 تیم ارزیابی به همراه 15 دستگاه آمبولانس و 12 دستگاه خودرو امدادی در منطقه حضور دارند و تمام تیم های عملیاتی در سطح استان کرمانشاه نیز در حالت آماده باش قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha