رییس مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به مسافران نوروزی توصیه كرد با رعایت مقررات ترافیكی و نكات بهداشتی از وقوع حوادث و بروز بیماری ها پیشگیری كنند.

سلامت نیوز : رییس مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به مسافران نوروزی توصیه كرد با رعایت مقررات ترافیكی و نكات بهداشتی از وقوع حوادث و بروز بیماری ها پیشگیری كنند.
 
غلامرضا معصومی در گفت و گو با ایرنا افزود: در فروردین سال گذشته، دو هزار و یكصد نفر از مسافران نوروزی، بر اثر وقوع حوادث ترافیكی، جان خود را از دست دادند.
وی با بیان اینكه‌ دقت و احتیاط ، مهمترین اصل پیشگیری از وقوع حوادث ترافیكی است،‌ ادامه داد: مسافران نوروزی علاوه بر رعایت مقررات ترافیكی باید به مسایل بهداشتی به منظور پیشگیری از بروز بیماری در سفر توجه داشته باشند.
رییس مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی وزارت بهداشت، خاطرنشان كرد: مسافران نوروزی باید برای هرچه بهتر اجرا شدن طرح امداد نوروزی كه با همكاری 30 نهاد در روزهای پایانی اسفند ماه آغاز می شود، همكاری های لازم را داشته و نكات ایمنی و سلامت را رعایت كنند.
معصومی تاكید كرد: كارشناسان وزارت بهداشت بر مسایل بهداشتی نقاط پرتراكم سفرهای نوروزی نظارت كامل دارد.
به گفته وی، یك هزار و 830 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و بیش از یكصد پایگاه سلامت در ایام نوروز آماده ارایه خدمات امدادی و بهداشتی به مسافران هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha