سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

سخنگوی سازمان آتش نشانی از کشته و مصدومیت 3 نفر بر اثر یک تصادف زنجیره‌ای در اتوبان تهران کرج خبرداد.

سه کشته و زخمی بر اثر تصادف زنجیره‌ای

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش نشانی از کشته و مصدومیت 3 نفر بر اثر یک تصادف زنجیره‌ای در اتوبان تهران کرج خبرداد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،سخنگوی سازمان آتش نشانی از کشته و مصدومیت 3 نفر بر اثر یک تصادف زنجیره‌ای در اتوبان تهران کرج خبرداد.جلال ملکی ، درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۶ و ۱۰ دقیقه صبح یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب اتوبان تهران کرج به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه از دو مسیر مختلف به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: به علت حادثه تصادف ترافیک بسیار سنگینی در این محل ایجاد شده بود اما آتش نشانان خود را در حداقل زمان به محل حادثه رساندند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: در محل حادثه دو دستگاه خودرو سواری شامل یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو پرشیا با هم برخورد کرده و بر اثر این حادثه خودروی پراید واژگون شده بود.

 ملکی ادامه داد: به دلیل برخورد خودروی پراید با گاردریل قطعاتی از گاردریل شکسته و به لاین مخالف پرتاب شده و به یک دستگاه خودروی پراید که در آن مسیر در حال عبور بود با شدت برخورد کرده بود و متاسفانه راننده آن خودرو بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده بود.

وی ادامه داد: در لاین شرق به غرب اتوبان تهران کرج نیز به دلیل اینکه خودروها توجه لازم را نداشتند چهار دستگاه دیگر نیز با هم برخورد کرده بودند و در مجموع در این حادثه ۷ خودرو درگیر تصادف شده بودند و دو نفر از افرادی که در این خودروها بودند دچار مصدومیت شده و خود را از دست داده بود خودروها به محل امنی منتقل و مصدومان حادثه توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha