مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اتمام فرآیند نقل و انتقالات معلمان گفت: برای تهران سقف ورود تا ۲۰۰۰ نفر باز بود که تا هفته گذشته تقاضای ۱۵۰۰ نفر تایید شده است.

پایان نقل و انتقالات فرهنگیان / تبدیل وضعیت فرهنگیان نیازمند قانون است

سلامت نیوز:مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اتمام فرآیند نقل و انتقالات معلمان گفت: برای تهران سقف ورود تا ۲۰۰۰ نفر باز بود که تا هفته گذشته تقاضای ۱۵۰۰ نفر تایید شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،یارمحمد حسین‌بُر، با اشاره به نقل و انتقالات فرهنگیان اظهار کرد: نقل و انتقالات فرهنگیان به دو طریق درون استانی و برون استانی انجام می‌شود.

وی افزود: نقل و انتقال درون استانی توسط خود استان‌ها صورت می‌گیرد و خودشان آن را پیگیری می‌کنند زیرا نیروی موجود خودشان است.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کار نقل و انتقال برون استانی نیز به اتمام رسیده و نتایج اعلام شده است گفت: همکارانی که با تقاضای آنها موافقت شده باید برای سازماندهی به استانی که معرفی شده‌اند، مراجعه کنند.

حسین‌بر  درباره نقل و انتقالات به شهر تهران که در سال جاری ممنوعیت آن به علت کمبود نیرو در پایتخت برداشته شده بود نیز گفت: سقف ورودی به تهران را تا ۲۰۰۰ نفر باز گذاشته بودیم تا با  توجه به کمبودهایی که در تهران وجود دارد بتوانیم ساماندهی مطلوب‌تری داشته باشیم. بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از مدیرکل شهر تهران، تا هفته گذشته حدود ۱۵۰۰ نفر تقاضای ورود به تهران داشتند که تایید شده است.

وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا امسال تبدیل وضعیت نیروهای کارمعین به پیمانی و پیمانی به رسمی در دستور کار قرار خواهد گرفت عنوان کرد: تبدیل وضعیت فرهنگیان قراردادی به پیمانی و پیمانی به رسمی نیازمند قانون است و نمی‌توانیم خلاف قوانین اقدام کنیم. نیروهای پیمانی به رسمی حتما باید در آزمونی شرکت کنند و پذیرفته شوند.  تبدیل وضعیت  نیروهای قرارداد معین به پیمانی هم قوانین خاص خود را می‌طلبد که فعلا در این باره قانون و ابلاغیه‌ای نداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha