عضو شورای شهر تهران با اشاره به دستور معاون اول رئیس جمهور، وزیر اطلاعات، فرمانده ناجا و همکاری شهرداری تهران گفت: نه فقط با مسببینن و قصورکنندگان موثر در این واقعه باید برخورد شود.

دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر اطلاعات درباره پرونده بریدن گوش پسرک زباله‌گرد

سلامت نیوز: عضو شورای شهر تهران با اشاره به دستور معاون اول رئیس جمهور، وزیر اطلاعات، فرمانده ناجا و همکاری شهرداری تهران گفت: نه فقط با مسببینن و قصورکنندگان موثر در این واقعه باید برخورد شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، مجید فراهانی در جریان هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: دیروز عوامل فاسد مافیای زباله برای مطامع و منافع مالی خود و القای ترس و قدرت بی حد و حصر فسادشان گوش یک کودک مظلوم و بی‌پناه را بریدند تا اوج خیانت خود را در پیوند با بخشی از بدنه فاسد شهرداری به نمایش بگذارند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران ادامه داد: واقعا باید پرسید به کدامین گناه فرزندان و کودکان کار در شهر و کشور ما اینچنین باید عقوبت ببینند و همه ما مخاطب این کلام وحی هستیم که  «بای ذنب قتلت».

وی افزود: به عنوان نماینده تهران از یکایک شهروندان تهرانی عذرخواهی می‌کنم و به این فرزند بی‌پناه قول می‌دهم که تا آخرین لحظه پیگیر احقاق حقش باشیم.

وی بیان کرد: کمتر از 20 روز پیش و در 28 مرداد ماه درباره رعایت حقوق کودک کار و سایر افرادی که در فرآیند تفکیک زباله مشغول فعالیت هستند به شهرداری تهران تذاکر دادم و که متاسفانه مانند همه تذکر‌ها مورد بی‌توجهی قرار گرفت.

فراهانی گفت: اگر دیروز گوش یک کودک را بریدند باید بدانیم این مافیا هر روز درآمد این کودکان را غارت می‌کنند و شرایط زیست تاسف‌بار برای آنها در گود محمود آباد و ... فراهم کرده‌اند.

وی ادامه داد: امیدوارم با اجرای دستور معاون اول رئیس جمهور و اقدام وزیر اطلاعات، فرمانده ناجا و همکاری شهرداری تهران نه فقط با مسببین و قصورکنندگان موثر در این واقعه برخورد شود بلکه زمینه حذف چرخ‌های ناسالم حاکم بر بهره‌برداری اقتصادی از زباله‌های تهران فراهم شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha