سخنگوی آتش‌نشانی تهران از نشت گاز در یک زمین گودبرداری شده، انفجار و حریق در یک ساختمان دو طبقه در میدان تجریش خبر داد.

انفجار بامدادی در خیابان دربند به دنبال نشت گاز

سلامت نیوز:سخنگوی آتش‌نشانی تهران از نشت گاز در یک زمین گودبرداری شده، انفجار و حریق در یک ساختمان دو طبقه در میدان تجریش خبر داد.

یه گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،جلال ملکی  ،‌ با اشاره به نشت گاز در یک زمین گودبرداری شده در خیابان دربند اظهار کرد: ساعت 3 و 38 دقیقه بامداد امروز حادثه نشت گاز در یک محل گودبرداری شده واقع در میدان تجریش، خیابان دربند، کوچه تهرانی به سامانه 125 اعلام شد.

وی با بیان اینکه به دنبال اعلام حادثه آتش‌نشانان ایستگاه 88 سریعأ به محل اعزام شدند، گفت: در محل حادثه مشاهده شد، در یک قطعه زمین به وسعت حدود هزار متر که در آغاز مرحله گودبرداری بود، دستگاه بیل مکانیکی به لوله گاز برخورد کرده و منجر به نشت گاز شده است.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان در ابتدا ایمن‌سازی‌های لازم را انجام داده و پس از آن عوامل اداره گاز در محل حاضر شدند و رفع نقص انجام شد، اضافه کرد: یک ملک دو طبقه مسکونی با یک طبقه زیرزمین که به کارگاه ساخت صنایع دستی تبدیل شده بود و حدود 25 متر با محل گودبرداری فاصله داشت، در دقایق پایانی کار آتش‌نشانان دچار انفجار و حریق شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 88 و دو ایستگاه دیگر به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه خوشبختانه افرادی که در طبقه بالایی ساختمان حضور داشتند آسیب ندیده و با کمک آتش‌نشانان به خارج ساختمان منتقل شدند، عنوان کرد: اما براثر این حادثه تمامی شیشه‌ها، در و پنجره‌های این منزل دچار خسارت شد و یک دستگاه موتورسیکلت سه چرخ که برای حمل لوازم از آن استفاده می‌شد، دچار حریق شد.

وی با بیان اینکه در نهایت آتش خاموش و محل ایمن‌سازی شد، تصریح کرد: کارشناسان ‌هم‌اکنون در محل حضور دارند و مشغول بررسی علت این حادثه هستند؛ اما نشت گاز، تجمع و رسیدن آن به زیرزمین می‌تواند یکی از دلایل بروز این اتفاق باشد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha