سلامت نیوز : رئیس جمعیت هلال احمر استان البرز برای ارائه خدمات به بیماران خاص و تأمین دارو برای این بیماران برخی از داروخانه‌ای هلال احمر در ایام نوروز فعال بوده و به خدمات‌دهی مشغول هستند.

محمد منتظری امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در این راستا پست‌های امداد و راهنمای نوروزی در مسیرهایی تعیین شده حضور دارند و به مسافران و شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.
وی افزود: ارائه خدمات درمانی از سوی جمعیت هلال احمر در نقاط مختلف این شهرستان به ویژه مسافران از جمله مهم‌ترین وظایف جمعیت هلال احمر در ایام نوروز است.
این مسئول استقرار پست‌های راهنمای نوروزی را در مسیرهای میدان شهید سلطانی، محور كرج و فردیس عنوان و خاطرنشان كرد: امدادگران با توزیع بروشورهایی اماكن فرهنگی و گردشگری و مسیرهای شهر را به مسافران توضیح می‌دهند و در صورت نیاز به امدادرسانی اقدامات اساسی را در جهت كمك به افراد انجام می‌دهند.
منتظری تأكید كرد: برای ارائه خدمات بیشتر به مسافران نوروزی چهار پایگاه در محور كرج ـ چالوس و یك پایگاه در عوارضی كرج ـ قزوین مستقر است.
وی خاطرنشان كرد: به منظور ارائه خدمات در هر یك از این پایگاه‌ها سه نفر امدادگر، یك پزشك و یك راننده حضور دارند كه به حادثه دیدگان خدمات‌رسانی می‌كنند.
این مسئول با اشاره به كوهستانی بودن منطقه عنوان كرد: در این راستا تیم‌های امداد كوهستانی جمعیت هلال احمر استان البرز نیز در ایام نوروز فعال هستند و خدمات ارائه می‌دهند.
منتظری از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان البرز را فعال بودن برخی از داروخانه‌های هلال احمر در این استان عنوان كرد و اذعان داشت: به منظور ارائه خدمات به بیماران خاص و تأمین دارو برای این بیماران برخی از داروخانه‌ای هلال احمر در ایام نوروز فعال بوده و به خدمات‌دهی مشغول هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha