كارشناسان بهداشت عمومی در انگلیس تاكید كردند اگر می‌خواهید شب‌ها خواب راحت داشته باشید، یك ساعت قبل از رفتن به رختخواب تلویزیون، رایانه، لپ تاپ و حتی تلفن همراه خود را خاموش كنید.

سلامت نیوز :كارشناسان بهداشت عمومی در انگلیس تاكید كردند اگر می‌خواهید شب‌ها خواب راحت داشته باشید، یك ساعت قبل از رفتن به رختخواب تلویزیون، رایانه، لپ تاپ و حتی تلفن همراه خود را خاموش كنید.

به گزارش  ایسنا، طی یك نظرسنجی در شهر لندن معلوم شد از هر 10 انگلیسی، 9 نفر در ساعات قبل از خواب از وسایل الكترونیكی استفاده می‌كنند و همین امر می‌تواند سبب آشفته شدن الگوهای خواب در این افراد شود.

به گزارش روزنامه‌ دیلی میل، بررسی‌ها نشان می‌دهد نور مصنوعی حاصل از تلویزیون و صفحه نمایش رایانه باعث تحریك زیاد از حد مغزی می‌شود.

به گفته كارشناسان انجمن ملی خواب آمریكا، در یك پژوهش گسترده، بدترین و نامناسب‌ترین فعالیت‌ها در این ساعات انجام بازیهای ویدیویی، استفاده از تلفن همراه و كار با اینترنت است.

كارشناسان دانشكده پزشكی هاروارد تاكید كردند كه بهترین كار برای داشتن یك خواب راحت و آرام، عدم استفاده از این ابزار الكترونیكی حداقل یك ساعت پیش از رفتن به رختخواب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha