ساعت 3 بامداد وقوع تصادف مرگباری در خیابان دماوند به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

مردی با پراید، دزد موبایل خود را زیر گرفت و کشت

سلامت نیوز:ساعت 3 بامداد وقوع تصادف مرگباری در خیابان دماوند به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.


به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت:  در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد دو پسر جوان سوار بر موتورسیکلتی در حال عبور از خیابان دماوند بودند که خودروی پرایدی با آنها برخورد می‌کند. دو پسر جوان بلافاصله برای درمان به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شده اما یکی از آنها لحظاتی بعد تسلیم مرگ می‌شود.

به‌دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، تیم تحقیق راهی محل شدند. در بررسی‌های میدانی سرنخ‌هایی به‌دست آمد که حکایت از عمدی بودن این تصادف مرگبار داشت.

در تحقیق از شاهدان ماجرا نیز مشخص شد راننده پراید پس از برخورد با موتورسیکلت بلافاصله فرار کرده است. از آنجا که هیچ رد ترمزی نیز در صحنه تصادف به‌دست نیامد این فرضیه قوت گرفت چرا که اگر تصادف غیر عمدی بود راننده خودرو باید از سرعت خود می‌کاهید و رد ترمز لاستیک‌هایش روی آسفالت خیابان می‌ماند.
درحالی که انگیزه این تصادف ساختگی در هاله‌ای از ابهام بود، مأموران در بررسی وسایل دو موتور سوار تعداد زیادی گوشی تلفن همراه مسروقه کشف کردند.

بدین ترتیب کارآگاهان به تحقیق از پسر 24 ساله‌ای که در این تصادف جان سالم بدر برده بود پرداختند و او گفت: من و دوستم سارقان گوشی تلفن همراه هستیم. در خیابان‌ها پرسه می‌زدیم و گوشی‌های تلفن همراه را از عابران یا راننده‌های خودرویی که در حال صحبت با تلفن همراه بودند می‌قاپیدیم.


با اعتراف پسر جوان این فرضیه برای بازپرس دشتبان مطرح شد که راننده پراید یکی از مالباختگان دو پسر جوان بوده است و برای انتقامگیری با آنها برخورد کرده است.بدین ترتیب بازپرس جنایی دستور شناسایی و بازداشت راننده فراری را صادر کرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha