رئیس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ جزئیات تصادفات هفته گذشته در سطح پایتخت را تشریح کرد.

3 تصادف منجر به مرگ در یک هفته/ عبور راننده کامیون از روی شاگردش

سلامت نیوز:رئیس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ جزئیات تصادفات هفته گذشته در سطح پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،احسان مؤمنی در تشریح جزئیات تصادفات هفته گذشته اظهار کرد: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم، متأسفانه شاهد وقوع سه فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران بودیم. در این حوادث متاسفانه یک نفر عابر پیاده و دو نفر راننده خودرو در اثر تصادف در محل فوت کردند.

وی در تشریح تصادف اول عنوان کرد: تصادف اول ساعت۶:۳۰ دقیقه صبح دیروز در خیابان ابریشم نرسیده به فدائیان اسلام اتفاق افتاد، در این سانحه سواری پژو ۴۰۵ به علت سرعت غیر مجاز و خواب آلودگی با جدول کناری خیابان برخورد و پس از برخورد با چند درخت واژگون و راننده در محل فوت می‌کند.

مؤمنی اضافه کرد: تصادف دوم ساعت ۲:۲۰ دقیقه بامداد روز دوشنبه گذشته اتفاق افتاد؛ در این حادثه سواری L90 در مسیر جنوب به شمال خیابان شهید رجائی به علت سرعت غیر مجاز با سواری پژو Roa برخورد و سپس واژگون می‌شود و پس از کشیدگی حدود ۶۰ متر بر روی سطح آسفالت، راننده به بیرون پرتاب و در اثر شدت ضربه وارده راننده L90 در محل فوت می‌کند.

رئیس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ پس از تشریح این دو تصادف، متذکر شد که در ساعات خلوتی معابر، رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و توجه کافی به جلو داشته باشند.

وی در تشریح تصادف سوم تصریح کرد: این تصادف ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد روز شنبه گذشته در جاده مخصوص کرج اتفاق افتاد؛ در این حادثه راننده کامیونی در حال تخلیه بار بوده و شاگرد کامیون در کنار وسیله ایستاده بوده که راننده بدون توجه به حضور شاگرد شروع به حرکت می‌کند، متاسفانه کامیون از روی شاگرد عبور و در محل فوت می‌کند.

مومنی در تشریح این تصادف متذکر شد که رانندگان وسایل نقلیه سنگین باری، هنگام تخلیه بار، دقت لازم را داشته باشند و قبل از حرکت، اطراف وسیله را بررسی و سپس حرکت کنند.

رئیس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در انتها یادآور شد: امیدواریم با رعایت قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان عزیز و همچنین رعایت نکات ایمنی،شاهد کاهش حوادث رانندگی در سطح معابرشهر تهران باشیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha