روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ در اطلاعیه ای در مورد سودجویی عده ای و دریافت وجه از مردم با نام این مجموعه هشدار داد.

کلاهبرداری با نام «شرکت آتیه‌سازان حافظ»؛ فریب نخورید

سلامت نیوز: روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ در اطلاعیه ای در مورد سودجویی عده ای و دریافت وجه از مردم با نام این مجموعه هشدار داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا،روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ در اطلاعیه خود تاکید کرد: « این شرکت تمام خدمات بیمه‌ای را در شعب و نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود ارائه می‌کند و هیچ کدام از کارمندان خود را برای ارائه خدمات بیمه‌ای به درب منازل نمی‌­فرستد. این افراد و یا شرکت‌ها در ازای دریافت پول و ارائه کارتی به عنوان کارت شرکت آتیه‌سازان حافظ، مدعی می‌شوند که افراد را زیر پوشش بیمه‌ای قرار می‌دهند؛ در حالی که ارتباطی با این مجموعه ندارند.

این اداره ارائه هیچ گونه خدمات بیمه‌ای را با روش مراجعه به درب خانه‌ها در دست اجرا ندارد و هر گونه تماس تلفنی با هر عنوانی از سوی شرکت آتیه سازان حافظ فاقد اعتبار است. شما بیمه شدگان ارجمند می‌­توانید با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی www.Atiyehsazan.ir از نشانی شعب، نمایندگی‌ها و دفاتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات، مطلع شوید. شهروندان در صورت رویارویی با افرادی به عنوان نماینده این شرکت و درخواست پول در برابر ارائه خدمات شرکت آتیه سازان حافظ ، موارد را با شماره‌ 75013-021 در میان بگذارند.»


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha