مدیرکل اتباع سازمان تأمین اجتماعی از بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای توسعه و تسهیل ارائه خدمات به ایرانیان خارج از کشور خبر داد.

تسهیل ارائه خدمات تامین اجتماعی به ایرانیان خارج از کشور

سلامت نیوز:مدیرکل اتباع سازمان تأمین اجتماعی از بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای توسعه و تسهیل ارائه خدمات به ایرانیان خارج از کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایلنا، احمدرضا خزاعی در جلسه‌ای که روز گذشته با حضور محمدعلی کیانی (مدیرکل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور) داشت، ضمن تشریح مقررات بیمه ایرانیان خارج از کشور و شرایط بیمه‌پردازی و ادامه بیمه‌پردازی ایرانیان خارج از کشور و چگونگی ارائه خدمات سازمان تأمین اجتماعی به هموطنان در خارج از کشور شامل مستمری‌های بازنشستگی، بازماندگان و ازکارافتادگی و همچنین استفاده از خدمات درمانی در داخل کشور و سایر خدمات نظیر کمک هزینه پزشکی اروتز و پروتز، از استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌های آن نهاد درجهت تسریع و تسهیل و اطلاع‌رسانی به ایرانیان خارج از کشور استقبال کرد.

کیانی، مدیرکل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز اظهار داشت: بیمه ایرانیان خارج از کشور برای ما یک فرصت است. این سازمان در خارج از کشور بالغ بر ۸۰ نمایندگی دارد که همگی دارای امکانات و تجهیزات کامل است و سازمان تأمین اجتماعی می‌تواند از این امکانات در امر خدمت‌رسانی و اطلاع‌رسانی به هموطنان خارج از کشور استفاده حداکثری نماید.

در این جلسه پس از تبادل نظر، تبیین موضوع و تشریح مقررات بیمه ایرانیان خارج از کشور و همچنین امکانات و ظرفیت‌های سازمان فرهنگ اسلامی، مقرر شد تمامی اقلام تبلیغاتی و بسته‌های اطلاع رسانی در اختیار سازمان فرهنگ اسلامی قرار گیرد و طرفین نسبت به ایجاد لینک سایت اختصاصی طرف مقابل در سایت اطلاع رسانی خود اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha