شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 254069

شاخص کیفیت هوای تهران امروز با کاهش ۱۶ واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون نسبت به روز گذشته بر روی عدد ۵۲ قرار گرفته و سالم است.

هوای تهران سالم است

سلامت نیوز: شاخص کیفیت هوای تهران امروز با کاهش ۱۶ واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون نسبت به روز گذشته بر روی عدد ۵۲ قرار گرفته و سالم است.
                                                                                                   
به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان ، میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون هوای شهر تهران در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز از ۶۸ به ۵۲ کاهش یافته و در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران،،همچنین در همین مدت میزان آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون از ۵۴ به ۳۸ کاهش و آلاینده منوکسیدکربن نیز از ۸ به ۲۳ افزایش یافته است.

بر همین اساس، فرمانداری شهر ری (منطقه ۲۰) با شاخص ۷۹، پیروزی (منطقه ۱۳) با شاخص ۷۸ و پارک سلامت (منطقه ۱۷) با شاخص ۷۳ بالاترین حجم آلودگی شهر تهران را در ۲۴ ساعت گذشته داشته اند.

همچنین ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۲۹، مسعودیه (منطقه ۱۵) با شاخص ۳۳ و دانشگاه شهید بهشتی (منطقه یک) با شاخص ۳۹ کمترین پاک‌ترین هوا را در سطح مناطق شهر تهران طی این مدت داشتند.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha