سلامت نیوز :برای پنجمین سال متوالی هنرجویان كودك و نوجوان «تارا بهبهانی» در آستانه نوروز باستانی با برپایی نمایشگاه و فروش نقاشی‌هایشان با عنوان «رقص طبیعت» به یاری بیماران سرطانی موسسه خیریه محك شتافتند.

به گزارش فارس، از این نمایشگاه با شكوه كه در سه روز گذشته در بیمارستان محك برپا شد، بیش از هزار نفر دیدن كردند كه در همان ساعات اولیه گشایش نمایشگاه همه آثار هنری این 45 نقاش با موضوع رقص طبیعت در مجموع به مبلغ 5 میلیون تومان به فروش رسید و به بیماران سرطانی اهداء شد.
این پنجمین سالی است كه نمایشگاه هنرجویان تارا بهبهانی در اسفند ماه و در آستانه بهار برگزار می‌شود. چهار نمایشگاه قبلی با همكاری گالری شیرین ، برگزار شد و در هر سال ، در آمد فروش تابلوها به كودكان بی بضاعت و بیمار اهدا شد.
امسال هم هدف از برگزاری نمایشگاه در موسسه محك، آشنایی نزدیك كودكان و بازدیدكنندگان با این موسسه بود.
تارابهبهانی كارشناس ارشد پژوهش هنر است و مدت 8 سال به تدریس نقاشی به كودكان و نوجوانان مشغول است وتاكنون با بیش از 250 كودك و نوجوان در زمینه خلاقیت هنری كار كرده كه نتیجه آن نمایشگاه های متعددی چون «نوروز از دیدگاه بچه های امروز» ،« ازكفش‌های عمو نوروز تا دمپایی سیندرلا» ،«بیایید همدیگر را دوست داشته باشیم»، «زمین و بهار دوباره» و ... است.
نمایشگاه «رقص طبیعت» از تاریخ 13 تا 15 اسفند در موسسه محك برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha