سلامت نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی از آماده باش بیمارستان‌های تهران برای شب چهارشنبه سوری خبر داد.

محمدرضا رزاقی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: تمام بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی در تهران برای شب چهارشنبه سوری به صورت آماده باش درآمدند.

وی افزود: 24 بیمارستان در تهران، زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی هستند كه در حال حاضر اورژانس، اتاق عمل و كادر پزشكی آنها همانند سال‌های گذشته برای شب چهارشنبه سوری به حالت آماده باش درآمده‌اند.

رزاقی گفت: با مشاركت معاونت درمان و ستاد مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفته است تا در صورت انتقال مجروحان به بیمارستان‌های مجهزتر برای درمان، فرآیند انتقال مجروحان به سهولت و در كوتاهترین زمان ممكن انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی با اشاره به اینكه هر ساله در روزهای منتهی به چهارشنبه سوری، شاهد مجروحیت اندام‌ها از جمله چشم‌ها، دست و صورت و دیگر نقاط بدن افراد هستیم، اظهار داشت: متأسفانه بر اثر این مجروحیت‌ها برخی افراد نیز جان خود را از دست می‌دهند.

وی خاطرنشان كرد: بهترین توصیه به افراد به‌خصوص جوانان، استفاده و بهره بردن از فضای مخصوص جشن ایام چهارشنبه سوری است كه به همت مسئولان و نیروی انتظامی مهیا شده است و با توجه به اینكه آمار مجروحان و فوتی‌ها در سال گذشته بسیار كاهش یافته بود، امیدواریم در چهارشنبه سوری سال 89 نیز شاهد كمترین تلفات انسانی باشیم و مردم بتوانند نوروز بسیار خوبی را در كنار خانواده خود سپری كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha