معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به این‌که در طرح معلمان تمام‌وقت ۶ ساعت به مجموع ساعت فعالیت معلمان اضافه خواهد شد، گفت: این طرح کاملاً اختیاری است و افرادی که از آن استفاده کنند از فوق‌العاده ویژه دریافتی بهره‌مند خواهند شد.

ابلاغ طرح معلمان تمام‌وقت در هفته آینده/ افزایش ۶ساعته زمان کار و جهش فوق‌العاده شغل

سلامت نیوز: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به این‌که در طرح معلمان تمام‌وقت ۶ ساعت به مجموع ساعت فعالیت معلمان اضافه خواهد شد، گفت: این طرح کاملاً اختیاری است و افرادی که از آن استفاده کنند از فوق‌العاده ویژه دریافتی بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش سلامت نیوز، علی اللهیار ترکمن در گفت‌وگو با تسنیم، درباره طرح تمام‌وقت شدن معلمان اظهار کرد: این طرح با هدف بهبود معیشت معلمان مد نظر است و با اجرای آن معلمان بالاجبار تمام‌وقت نمی‌شوند، بلکه به‌اختیار خود از این طرح استقبال خواهند کرد.

وی افزود: معلمانی که به تمام‌وقت شدن علاقمند هستند از مزایای آن نیز بهره‌مند می‌شوند و ساعت کار معلمان از 24 ساعت در هفته به 30 ساعت افزایش می‌یابد که در مجموع به ساعات فعالیت آنها در طول هفته 6 ساعت اضافه خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در طرح تمام‌وقت شدن معلمان که 6 ساعت اضافه‌کاری در نظر گرفته شده است، آنها از فوق‌العاده ویژه بهره‌مند خواهند شد و با توجه به این‌که این مقوله به بند (و) منتقل شده در طول سال به حساب معلمان واریز می‌شود و در فیش حقوقی آنها لحاظ خواهد شد.

اللهیار تأکید کرد که معلمان تمام‌وقت از مزایای افزایش حقوق هنگام بازنشستگی هم بهره‌ خواهند برد و این طرح تا هفته آینده به استان‌ها ابلاغ خواهد شد، براساس این طرح اگر معلمان 6 ساعت بیشتر از مجموع ساعات موظف خود فعالیت کنند به فوق‌العاده ویژه آنها 25 درصد اضافه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha