سلامت نیوز :قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت در امور سنجش آموزش پزشكی كشور گفت: نتایج آزمون دستیاری امسال فردا اعلام می‌شود و بیش از 10 هزار نفر در این آزمون پذیرفته می‌شوند.

جبرئیل نسل سراجی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینكه بیش از 15 هزار نفر در آزمون دستیاری شركت كردند اظهار داشت: این آزمون در 25 رشته تخصصی پزشكی پذیرش خواهد داشت و نسبت به سال گذشته رشته جدیدی نداریم.

وی با بیان اینكه تا مهر سال آینده كه زمان شروع تحصیل این افراد خواهد بود وقت زیادی برای اعلام نتایج داریم افزود: نتایج نهایی آزمون دستیاری امسال در سال 90 اعلام می‌شود كه بیش از 10 هزار نفر در آزمون دستیاری پذیرفته می‌شوند.

به گزارش فارس، امیر محسن ضیائی، قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت نیز گفت: نتایج آزمون دستیاری تخصصی پزشكی فردا اعلام می‌شود و كارنامه داوطلبان این آزمون فردا بر روی سایت سنجش آموزش پزشكی قرار می‌گیرد و كارنامه داوطلبان شركت كننده در آزمون دستیاری تخصصی سال 89 فردا از ساعت 14 بر روی سایت سنجش به نشانی sanjeshp.ir قرار می‌گیرد.

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت ادامه داد: داوطلبان آزمون دستیاری می‌توانند از همان ساعت اعلام شده با انتخاب رشته محل تا ساعت 23 روز چهارشنبه، 25 اسفند نسبت به انتخاب رشته محل دوره‌های تخصصی اقدام كنند.البته شركت كنندگان در آزمون دستیاری تخصصی برای اطلاع از كارنامه، می‌توانند با همان كد رهگیری كه قبلاً با آن در آزمون شركت كرده بودند، وارد سایت شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha