یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۶
سلامت نیوز :ظهر امروز در مراسمی 3 تن مواد مخدر غیردارویی در شیراز امحا شد.

به گزارش فارس ، رئیس پلیس استان فارس ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شیراز اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاكنون 44 تن مواد مخدر در این استان كشف و ضبط شده است كه نسبت به سال گذشته در این مورد كاهش داشته‌ایم.
علی مویدی با بیان اینكه این مواد مخدر در مبادی ورودی شهر شیراز كشف و ضبط شده، افزود: 39 تن از این مواد مخدرهای كشف شده سال جاری توسط پلیس و مابقی توسط دیگر ارگان‌های امنیتی و اطلاعاتی كشف و ضبط شده است.
این مقام انتظامی اضافه كرد: استان فارس در رأس كشفیات و مقابله با مواد مخدر بوده كه در همین راستا مشاركت‌های مردمی قابل توجه و قابل تقدیر است.
فرمانده انتظامی استان فارس در مورد چهارشنبه آخر سال نیز بیان داشت: سال گذشته به دلیل حساسیت مردم به این موضوع شاهد شبی آرام در سراسر استان فارس بودیم و مردم با فرهنگ و بااصالت فارس نشان دادند نسبت به برخی رفتارهای هنجارشكنانه كه موجب ناامنی برای مردم می‌شود حساس بوده و واكنش نشان می‌دهند.
مویدی ادامه داد: امیدواریم امسال نیز با توجه به سطح آگاهی مردم و توجه به انضباط امنیتی و اجتماعی شاهد رفتاری در شأن مردم شیراز و استان فارس باشیم تا حوادث دلخراشی رخ ندهد.
وی همچنین تصریح كرد: در این راستا تمهیدات، پیش‌بینی و پیشگیری‌های لازم انجام شده تا شاهد هر گونه اتفاق تلخی در چهارشنبه آخر سال نباشیم.
رئیس پلیس استان فارس ابراز داشت: با به كارگیری بخش‌های خدماتی،‌ امنیتی و قضایی با رفتارهای هنجارشكن و بی‌انضباطی‌های اجتماعی و امنیتی با جدیت مقابله و برخورد می‌كنیم.
مویدی ابراز داشت: ما با برگزاری آداب و رسوم با رعایت قانون هیچ مشكلی نداریم و از نظر ما استفاده از مواد محترقه داخلی امن و ساخت ایران با رعایت موارد لازم منعی ندارد.
این مسئول خاطرنشان كرد: به برخی از افراد كه سعی دارند از این ایام سو استفاده كنند هشدار می‌دهیم بر تمام رفتارها و عملكردهای آنان اشرافیت داشته و با تمام امكانات دولتی جلو هر گونه رفتارهای هنجارشكن و تخریب‌كننده را گرفته و با جدید برخورد می‌كنیم.
وی همچنین به خودروسوران، موتورسیكلت‌‌سواران و دوچرخه‌سورانی كه موجب برهم زدن نظم و آرامش شوند نیز هشدار داد كه در صورت دستگیری خود و خودرو آنان تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس هستند.
مویدی در مورد عملكرد نیروهای بسیج نیز اذعان داشت: اقدامات تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها زیر نظر و رأی فرمانده پلیس انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha