مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با بیان اینکه در سال ۹۶، ۵۶ هزار و ۹۵ پایتخت نشین فوت شده است، گفـت: همچنین ۵ هزار و ۵۳۹ نفر به علت سکته قلبی (آنفاکتوس) جان خود را از دست داده اند.

فوت بیش از ۵ هزار تهرانی به دلیل سکته قلبی در سال ۹۶/شهروندان منطقه ۵ در صدر فوتی‌ها

سلامت نیوز: مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با بیان اینکه در سال ۹۶، ۵۶ هزار و ۹۵ پایتخت نشین فوت شده است، گفـت: همچنین ۵ هزار و ۵۳۹ نفر به علت سکته قلبی (آنفاکتوس) جان خود را از دست داده اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، سعید خال با اشاره به آمار فوت شدگان تهرانی در سال ۹۶ اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته، ۵۶ هزار و ۹۵ نفر در پایتخت فوت کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد هزار و ۴۹۰ نفر نوزاد بودند، اضافه کرد: همچنین ۳۱ هزار و ۷۲۱ از فوت شدگان را آقایان و ۲۲ هزار و ۸۸۴ را خانم‌ها به خود اختصاص داده اند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با بیان اینکه رده سنی (۵ تا ۹ سال (کمترین میزان فوت شدگان را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: در مجموع از ابتدای سال ۹۶، ۲۹۴ نفر در این رده سنی جان خود را از دست داده اند که ۳۹ نفر آن‌ها را نوزادان، ۱۳۸ نفر را مذکر و ۱۱۷ نفر را افراد مونث به خود اختصاص داده اند.

خال با اشاره به اینکه بیشترین فوت شدگان از نظر سنی (۶۵ سال به بالا) اعلام شده اند، اضافه کرد: در مجموع در این رده سنی ۳۲ هزار و ۹۴۴ نفر جان خود را از دست داده اند که ۱۵ هزار و ۵۱۳ نفر از آن‌ها را افراد مونث و ۱۷ هزار و ۴۳۱ نفر را افراد مذکر به خود اختصاص داده اند.وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۶ تا پایان در مجموع ۳۸ هزار و ۴۵۶ نفر در بهشت زهرا (س) دفن شده اند، گفت: از این تعداد ۱۲۳۱ نفر را نوزادان، ۱۶ هزار و ۹۰ نفر را افراد مونث و ۲۱ هزار و ۱۳۵ نفر را افراد مذکر به خود اختصاص داده اند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با بیان اینکه همچنین ۱۷ هزار و ۶۳۹ نفر در سال ۹۶ خارج از بهشت زهرا به خاک سپرده شده اند، تصریح کرد: از این تعداد ۲۵۹ نفر را نوزادان، ۱۰ هزار و ۵۸۶ نفر را افراد مذکر و ۶ هزار ۷۴۹ و را افراد مونث به خود اختصاص داده اند.

خال با اشاره به کمترین و بیشترین علت فوت در سال ۹۶ عنوان کرد: بیماری میکروسفالی با یک مورد فوتی (آقا) کمترین میزان علت فوت و ۵ هزار و ۵۳۹ نفر به علت سکته قلبی (آنفاکتوس) به تفکیک ۲ هزار و ۲۲۱ نفر خانم و ۳ هزار و ۳۱۸ نفر آقا، جان خود را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه کمترین تعداد متوفیات در منطقه ۲۲ با یک مورد فوتی اعلام شده است، گفت: همچنین منطقه ۵ به دلیل جمعیتش با ۳ هزار و ۵۷۷ مورد فوتی به تفکیک هزار و ۵۶۱ نفر خانم، ۲ هزار و ۵ نفر آقا و ۱۱ نفر نوزاد بیشترین تعداد فوتی را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha