دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
کد خبر: 255482

کاهش وزن روش های مختلفی دارد.

کاهش وزن در عرض یک ماه با 9 ترفند ساده!

سلامت نیوز: کاهش وزن روش های مختلفی دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سیمرغ، در این مقاله به شما 9 ترفند ساده را معرفی می کنیم به کاهش وزن تان در عرض یک ماه کمک می کند

صبحانه را ترک نکنید

نخوردن صبحانه به کاهش وزن تان کمک نمی کند. نخوردن صبحانه باعث می شود شما مواد مغذی که باید به بدن تان برسد را از دست دهید و همین امر باعث خوردن اسنک های غیر رژیمی و پر کالری در طول روز می شود.

خوردن وعده های غذایی منظم

خوردن منظم وعده های غذایی باعث کالری سوزی بیشتری می شود. همچنین وسوسه برای خوردن غذاهای پر چرب و سرشار از قند را از بین می برد.

مقدار زیادی میوه و سبزیجات بخورید

میوه و سبزیجات، کم کالری، کم چربی و سرشار از فیبر هستند. همچنین میوه و سبزیجات مقدار بسیاری ویتامین و مواد معدنی دارند. این خصوصیات باعث می شوند که شما در مسیر کاهش وزن تان موفق باشید.

فعال تر شوید

داشتن فعالیت کلید اصلی کاهش وزن است. ورزش به شما کمک می کند تا کالری های اضافی تان را بسوزانید. باید بدانید که داشتن رژیم بدون ورزش نمی تواند باعث کاهش وزن تان شود.

مقدار زیادی آب بنوشید

بسیاری از مواقع تشنگی با گرسنگی اشتباه گرفته می شود. نوشیدن آب قبل از وعده های غذایی تان باعث می شود غذای کمتری خورده و در نهایت کالری کمتری به بدن تان برسد.

غذاهای فیبردار بخورید

غذاهای سرشار از فیبر باعث می شود که شما برای مدت طولانی تری سیر باشید. فیبر در میوه، سبزیجات، جو، نان سبوس دار، برنج قهوه ای، ماکارونیلوبیا، نخود فرنگی و عدس است.

برچسب غذاها را بخوانید

خواندن برچسب غذایی به شما کمک می کند که بدانید چه چیزی را تصمیم دارید بخورید. روی این برچسب ها اطلاعات کاملی در مورد کالری ماده غذایی مورد نظرتان نوشته است.

از ظرف های غذایی کوچک استفاده کنید

خوردن وعده های غذایی در ظروف کوچک به شما در کاهش وزن تان کمک می کند. وقتی شما در بشقاب کوچک فغذا می خورید مغرتان دچار این اشتباه شده و در تیجه به مغزتان زودتر احساس سیری می دهد.

غذاهای ممنوعه را ممنوع کنید

برای جلوگیری از وسوسه برای خوردن غذاهای ممنوعه مانند شکلات، بیسکویت، چیپس، نوشیدنی های شیرین و ... را در خانه تان ذخیره نکنید. به جای این مواد غذایی ممنوعه ، غذاهای سالمی مانند میوه، کیک جو دوسر، پاپ کورن و ... را در خانه تان ذخیره کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha