یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 25563
سلامت نیوز :جانشین مرزبانی نیروی انتظامی از كشف 1700 كیلوگرم انواع مواد مخدر طی سه روز گذشته در مرزهای شرقی كشور خبر داد.

به گزارش فارس، سرتیپ احمد گراوند امروز در یك نشست خبری گفت: طی سه روز گذشته یك هزار و 700 كیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای شرقی كشور كشف شده است.

وی اظهار داشت: در یكی از عملیا‌ت‌ها كه در مرز تایباد انجام شد پس از درگیری با اشرار مسلح 2 نفر از آنان به هلاكت رسیده و 30 كیلوگرم مواد مخدر كشف شد. در این عملیات یك نفر از مأموران مرزبانی نیز به شهادت رسید.

وی ادامه داد: در عملیات دیگری در مرز میرجاوه 260 كیلوگرم تریاك از دو نفر از اشرار كشف و این افراد به همراه دو قبضه سلاح دستگیر شدند.

امیر گراوند تصریح كرد: در عملیات دیگری در مرز میرجاوه از قاچاقچیان مواد مخدر یك هزار و 300 كیلوگرم تریاك كشف شد و از یك دستگاه خودرو كه از افغانستان قصد ورود به مرز میرجاوه داشت نیز 80 كیلوگرم تریاك كشف شد.

جانشین مرزبانی از كشف یك محموله مشروبات الكلی در آب‌های بندرعباس خبر داد و افزود: ساعاتی پیش از یك شناور در بندرعباس حدود 10 هزار بطری مشروبات الكلی كشف شد.

وی ادامه داد: همچنین در شهر سردشت 5 هزار بطری مشروبات الكلی كشف شد و یك نفر از قاچاقچیان نیز در درگیری مسلحانه مجروح شد. هزار بطری مشروبات الكلی در بانه و هزار بطری نیز در جنوب كشور از قاچاقچیان كشف شده است.

*محموله 300 تنی قاچاق سوخت كشف شد

این مقام مرزبانی نیروی انتظامی گفت: همچنین یك محموله 300 تنی مواد سوختی كه به صورت قاچاق قصد خروج از كشور را داشت، كشف شده است. همچنین در ماهشهر 31 هزار لیتر و در پیرانشهر نیز 31 هزار لیتر سوخت قاچاق كشف شده است.
وی اظهار داشت: همچنین روز گذشته 67 قبضه اسلحه شكاری در مرز هویزه كشف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha