معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌که فعالیت‌های فیزیکال اکتیویتی در مدارس افزایش پیدا کرده است، گفت: در حال حاضر ۲۱ درصد دانش‌آموزان چاق بوده یا اضافه وزن دارند.

۲۱ درصد دانش‌آموزان اضافه وزن دارند

سلامت نیوز:معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌که فعالیت‌های فیزیکال اکتیویتی در مدارس افزایش پیدا کرده است، گفت: در حال حاضر ۲۱ درصد دانش‌آموزان چاق بوده یا اضافه وزن دارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ،مهرزاد حمیدی با بیان این‌که فعالیت‌های فیزیکال اکتیویتی در مدارس افزایش پیدا کرده است، به فارس اظهار کرد: در حال حاضر ۲۱ درصد دانش‌آموزان چاق بوده یا اضافه وزن دارند و شماری از بیماری‌های غیرواگیر به افزایش وزن بر می‌گردد.
 اگر برای اضافه وزن دانش‌آموزان فکری نکنیم در آینده با سونامی بیماری‌های غیرواگیر در جامعه روبه‌رو می‌شویم.
حمیدی اضافه کرد: دانش‌آموز فقط در روز ۶ ساعت در اختیار مدرسه است و جامعه، والدین و خانواده‌ها باید به آموزش و پرورش کمک کنند یعنی ۳ «میم» شامل مدرسه، محله و منزل باید برای فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان در کنار هم باشند. البته ما به عنوان آموزش و پرورش و بر اساس سند تحول، برنامه‌های متعددی ورزشی را در مدارس اجرا می‌کنیم و تلاش کردیم فیزیکال اکتیویتی را افزایش دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha