یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

صاحبخانه ای در منطقه الهیه مشهد که انباری منزلش مورد دستبرد قرار می گرفت با نصب دوربین مخفی، مستاجرش را هنگام سرقت به دام انداخت.

مستاجر دزد با دوربین مخفی رسوا شد

سلامت نیوز:صاحبخانه ای در منطقه الهیه مشهد که انباری منزلش مورد دستبرد قرار می گرفت با نصب دوربین مخفی، مستاجرش را هنگام سرقت به دام انداخت.

به گزارش سلامت نیوز، خراسان نوشت: هفدهم مهرماه، فردی با مراجعه به ناحیه 6 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، از مستاجرش به اتهام سرقت شکایت کرد. او گفت: از مدت ها قبل لوازم داخل انباری منزل مسکونی ام مورد دستبرد قرار می گرفت تا این که متوجه شدم مستاجرم این اموال را سرقت می کند.

این گزارش حاکی است، به دستور قاضی شریعت یار (معاون دادستان مشهد) این پرونده در شعبه 624 مورد بررسی قرار گرفت تحقیقات نشان می داد: شاکی پرونده بعد از اولین وقوع سرقت، دوربین مخفی را در پارکینگ مجتمع مسکونی اش نصب کرد تا این که مشخص شد مستاجر 25 ساله اش به لوازم او در انباری دستبرد می زند. این مرد فیلم دوربین را به کلانتری الهیه برد و تحویل کارآگاهان تجسس داد.
ماموران انتظامی نیز که به دستور سرهنگ توفیق حاجی زاده (رئیس کلانتری الهیه مشهد) رسیدگی به ماجرای این سرقت را به عهده گرفته بودند با کسب مجوزهای قضایی، مستاجر 25 ساله را دستگیر و به کلانتری هدایت کردند.
او که ابتدا سعی می کرد ماجرای دستبردهایش را انکار کند وقتی تصاویر سرقت خود را دید، دیگر چاره ای جز بیان حقیقت نیافت و در بازجویی ها گفت: معتاد به مصرف متادون (داروهای مخدردار) هستم و به خاطر مشکلات مالی دست به سرقت زدم در حالی که از دوربین مخفی صاحبخانه اطلاعی نداشتم!
بنابراین گزارش، به دستور مقام قضایی تحقیقات از این سارق جوان برای کشف سرقت های احتمالی دیگر وی آغاز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha