بازپرس دادسرای جنایی تهران با انتشار تصویرپسر 5 ساله ای که در اختیار پدرش قرا دارد، از مردم خواست محل سکونتش را شناسایی کنند.

عکس/ این پسر 5 ساله را شناسایی کنید

سلامت نیوز: بازپرس دادسرای جنایی تهران با انتشار تصویرپسر 5 ساله ای که در اختیار پدرش قرا دارد، از مردم خواست محل سکونتش را شناسایی کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران،  ۲۴ خردادماه امسال زن جوانی در حالیکه پریشان بود ،با مراجعه به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 گفت : از انجا که با همسرم مشکل شدید خانوادگی پیدا کردم، حضانت پسرم کارن از سوی دادگاه به من داده شد. طبق رای دادگاه قرارشد که هفته ای یک بار پسرم را در کلانتری تحویل پدرش بدهم. روز چهارشنبه کارن را در کلانتری تحویل پدرش دادم، پدر کارن باید پسرم را روز پنجشنبه باز می گرداند اما روز پنجشنبه در تماس تلفنی مرا تهدید کرد که دیگر پسرم را نخواهم دید و گفت قصد دارد تا کارن را از کشور خارج کند حالا هیچ خبری از سرنوشت پسرم ندارم. بدنبال اظهارات این زن پرونده ای در این رابطه تشکیل شد و تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ماموریت یافتند تا تحقیقاتی را برای یافتن  این کودک آغازکنند. 

 کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه رسیدگی به این پرونده با مراجعه به محل سکونت پدر کارن در منطقه صادقیه تهران اطلاع پیدا کردند که پدر کارن با طرح و برنامه قبلی از محل سکونتش متواری شده است و هیچکدام از اعضای خانواده اش نیز از وی اطلاعی ندارند.

 سرهنگ بابک نمک شناس رئیس  اداره اجتماعی پلیس اگاهی تهران بزرگ گفت: بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران با انتشار تصویر کارن 5 ساله در روزنامه ها، از شهروندان درخواست کرد اگر از محل سکونت وی اطلاعی دارند ،از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۵۱۱ مراتب را به کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha