مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با پیش‌بینی روند بارشی در استان‌های مختلف کشور از تشدید بارش در گیلان، مازندران و گلستان خبر داد.

بارش باران دراستان‌های شمالی کشور تشدید می‌شود

سلامت نیوز: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با پیش‌بینی روند بارشی در استان‌های مختلف کشور از تشدید بارش در گیلان، مازندران و گلستان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا،احد وظیفه  اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیشیابی هواشناسی، امروز(۲۳ مهرماه) در استان‌های کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، بوشهر، شیراز، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، جنوب یزد، کرمان، شمال خوزستان و بخش‌هایی از هرمزگان افزایش ابر، بارش باران و در بعضی ساعات همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به برقراری وضع مشابه امروز در روز آینده گفت: فردا ( ۲۴ مهرماه) در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان، اصفهان، کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و در روز چهارشنبه (۲۵ مهرماه) در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب یزد، شیراز، بوشهر و جنوب کرمان افزایش ابر، بارش باران و در بعضی ساعات بارش باران پیش‌بینی می‌شود که در بعضی ساعات همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: از بعدازظهر امروز (۲۳ مهرماه) و طی فردا (۲۴ مهرماه) با نفوذ جریانات شمالی، تشدید بارش در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان همچنین کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با بیان این‌که امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ مهرماه) شاهد وزش باد شدید و خیزش گرد و غبار در استان خوزستان هستیم، گفت: فردا در استان‌های خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با گرد وغبار پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به وضع جوی تهران طی دو روز آینده اعلام کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا (۲۴ و ۲۵ مهرماه) کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد، در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و احتمال رگبار، رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز ۲۱ و ۱۳ درجه سانتیگراد و ۲۲ و ۱۲ سانتیگراد خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha