پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

همزمان با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده، مأموران نیروی انتظامی استان البرز در عملیاتی گسترده 168 متهم را دستگیر کرده و157 کیلوگرم مواد مخدر و 10میلیارد تومان کالای قاچاق نیز کشف شد.

سلامت نیوز: همزمان با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده، مأموران نیروی انتظامی استان البرز در عملیاتی گسترده 168 متهم را دستگیر کرده و157 کیلوگرم مواد مخدر و 10میلیارد تومان کالای قاچاق نیز کشف شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ، سردارعباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز صبح دیروز در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات اجرای این طرح پرداخت و گفت: این عملیات در 24 ساعت انجام شد و بیشتر دستگیرشدگان در رابطه با تولید، توزیع و خرید و فروش مواد مخدر بودند.
وی همچنین از کشف مقدار قابل توجهی موادمخدر از یک خودروی حمل سوخت خبر داد و گفت: با اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس توانستند این خودرو را شناسایی و موادمخدرها را که به طرز ماهرانه‌ای در بخش تهویه مخزن سوخت خودرو جاسازی شده بود، کشف کنند و چهار متهم نیز دستگیر شدند.
رئیس پلیس استان البرز در ادامه به طرح مبارزه با سرقت اشاره کرد و گفت: در این طرح باتوجه به تعامل وهمکاری دستگاه قضایی طی 24ساعت گذشته 78سارق دستگیر شدند که انهدام باند زورگیری، سرقت گوشی تلفن همراه، طلا و سرقت خودرو نیز از دیگر دستاوردهای طرح پاکسازی بوده است.
در ادامه خدایاری - معاون قضایی دادستان استان البرز - نیز درباره اشد برخورد با سوداگران مرگ به خبرنگار روزنامه ایران گفت: با هماهنگی‌های انجام شده بین دستگاه قضایی وپلیس، مجرمان مواد مخدر امنیتی در استان البرز نخواهند داشت و دامنه برخورد با این مجرمان شدت یافته است. متهمان پس از دستگیری با مجازات سنگینی روبه‌رو خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha