دنیای رژیم لاغری کسب و کار بزرگی است. عضویت در باشگاه، مربی، برنامه های غذایی، پزشکان، مکمل ها، نسخه ها و حتی وسایل مورد نیاز برای ورزش همگی هزینه می خواهند. وقتی هم از تمریناتتان نتیجه دلخواه را می گیرید از پولی که در این راه هزینه کرده اید رضایت دارید!

در کدام مرحله رژیم لاغری لباس سایزمان بخریم؟

سلامت نیوز: دنیای رژیم لاغری کسب و کار بزرگی است. عضویت در باشگاه، مربی، برنامه های غذایی، پزشکان، مکمل ها، نسخه ها و حتی وسایل مورد نیاز برای ورزش همگی هزینه می خواهند. وقتی هم از تمریناتتان  نتیجه دلخواه را می گیرید از پولی که در این راه هزینه کرده اید رضایت دارید!

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت دکتر کرمانی، اما در این دوران مشکلی جدی تر از قبل دارید. صبح برای رفتن سرکار می خواهید آماده شوید یکدفعه متوجه می شوید شلوارتان بیش از حد برایتان گشاد شده یا پیراهن و مانتویی که هر روز می پوشیدید به تن تان آویزان شده است، اکنون وقت آن رسیده است که لباس جدید بخرید.
 
مسیر خود را در نظر بگیرید

ابتدا نظری به اهدافتان بیندازید. وزن یا سایز نهایی که می خواهید به آن برسید چیست؟ از کجا شروع کردید؟ چه مدت طول کشید؟ آیا تا به حال به مانعی برخوردید؟ اگر به این سوالات صادقانه پاسخ دهید تخمین زمان رسیدن تان به کاهش وزن بسیار آسان می شود.

رژیم لاغری به اندام با در نظر گرفتن تمام شرایط شما می تواند روند کاهش وزن تان را به صورت منظم پیش ببرد. لازم نیست بلافاصله بیرون بروید و یک لباس جدید بخرید چون ممکن است در یک مدت کوتاه دوباره سایز لباس هایتان تغییر کند.

برای رژیم لاغری بودجه در نظر بگیرید

کسی که وزن کم می کند ممکن است مجبور شود کل کمد لباسش را تغییر دهد. بسیاری از مردم نمی توانند دو یا سه مرتبه در طول برنامه غذایی خود دست به خرید لباس بزنند، بنابراین باید هوشمندانه خرید کنید.

مثلا لباس محل کار در اولویت زیادی است چون باید ظاهر خوبی داشته باشید. اما قبل از اینکه به سراغ فروشنده ها بروید ابتدا سری به خیاط بزنید، ببینید آیا لباس هایی که در گذشته داشتید را می توان کوچک کرد طوری که مناسب اندام فعلی تان شوند؟ اگر به خرید می روید لباسی تهیه کنید که بتوان سایزش را تغییر داد و یا فروشنده آن را تعویض کند. با این کار هم پول کمتری خرج کردید و هم لباس های بیشتری برای بیرون رفتن آماده کرده اید.

خرید لباس های کوچک

بسیار وسوسه کننده است که به خرید بروید و چند لباس بخرید که سایز شان کوچکتر از خودتان باشند. بسیار خوشحالید و می خواهید جشن موفقیت تان را بگیرید اما مراقب خریدتان باشید چون نمی توان گفت چه مدت طول می کشد تا به سایز بعدی برسید. بنابراین پولتان را خرج چیزی می کنید که هنوز نمی توانید از آن لذت ببرید. به خود زمان بدهید، لباس هایی بخرید که اندازه تان باشند. یکی از بهترین راه های کاهش سایز، ورزش است، سایت فیتامین به شما کمک می کند همراه با کارشناسان ورزشی و برنامه حساب شده فعالیت بدنی خود را افزایش دهید و سایز کم کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha