شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
کد خبر: 256268

کیفیت هوای تهران امروز شنبه با کاهش سه واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲. ۵ میکرون نسبت به روز گذشته با شاخص ۷۴ در شرایط سالم قرار دارد.

کیفیت هوای پایتخت با شاخص ۷۴ سالم است

سلامت نیوز: کیفیت هوای تهران امروز شنبه با کاهش سه واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲. ۵ میکرون نسبت به روز گذشته با شاخص ۷۴ در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲. ۵ میکرون هوای شهر تهران در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز از ۷۷ به ۷۴ کاهش داشته و سالم است.

در همین مدت میزان آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون نیز از ۵۷ به ۵۴ کاهش و آلاینده منوکسیدکربن نیز از ۲۰ به ۳۲ افزایش داشته است.

بر همین اساس، ایستگاه‌های پیروزی (منطقه ۱۳) با شاخص ۱۱۹، فرمانداری شهرری (منطقه ۲۰) با شاخص ۱۰۶ و پاسداران (منطقه ۳) با شاخص ۱۰۵ بیشترین حجم آلودگی شهر تهران را در ۲۴ ساعت گذشته داشته اند.
همچنین ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۲ و مسعودیه (منطقه ۱۵) به طور مشترک با شاخص ۴۶، پونک با شاخص ۴۷ و اقدسیه (منطقه یک) با شاخص ۵۰ کمترین میزان آلودگی هوا را در سطح مناطق شهر تهران طی این مدت داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha