شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 256287

مدیر پایش سازمان هواشناسی با اشاره به ادامه بارندگی ها در کشور تا روز دوشنبه گفت: با وجود بارش در منطقه زاگرس احتمال سیلابی شدن مسیل های رودخانه های حاشیه این منطقه وجود دارد.

ادامه بارندگی ها در کشور تا روز دوشنبه

سلامت نیوز: مدیر پایش سازمان هواشناسی با اشاره به ادامه بارندگی ها در کشور تا روز دوشنبه گفت: با وجود بارش در منطقه زاگرس احتمال سیلابی شدن مسیل های رودخانه های حاشیه این منطقه وجود دارد.

به گزارش سلامت نیوز، مسعود حقیقت روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز برای جنوب غرب آذربایجان غربی، غرب کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال شرق خوزستان، لرستان ، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، احتمالا شمال بوشهر و ارتفاعات کرمان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.
وی اظهار داشت: همچنین فردا رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت دربرخی از مناطق تگرگ و آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها در مناطق کوهپیایه ای جنوب آذربایجان غربی ، کردستان، کرمانشاه، غرب همدان، ایلام ، لرستان و خوزستان را شاهد خواهیم بود.

*** وضعیت هوای تهران/ گرمترین و سردترین نقاط کشور
مدیر پایش سازمان هواشناسی افزود: بیشینه دمای دیروز تهران 22 درجه سانتی گراد بود که امروز به 23 و فردا 24 درجه خواهد رسید، کمینه دمای امروز صبح پایتخت 13 درجه بود، روز دوشنبه نیز رگبارهای پراکنده ای در تهران رخ خواهد داد.
حقیقت گفت: طی 24 ساعت گذشته راسک در استان سیستان و بلوچستان ، میناب و عسلویه با 38 درجه و فرودگاه اردبیل با منفی 3 درجه سانتی گراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha