قانون پلاس: مرد شیطان‌صفتی که در پوشش راننده مسافرکش یا دوستی در فضای مجازی طعمه‌هایش را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد از سوی پلیس دستگیر شد. این مرد که در این زمینه سابقه‌دار است تاکنون به دو فقره آزار و اذیت دختران جوان اعتراف کرده است.

بازداشت راننده تبهکار به اتهام آزار و اذیت دختران

سلامت نیوز:قانون پلاس: مرد شیطان‌صفتی که در پوشش راننده مسافرکش یا دوستی در فضای مجازی طعمه‌هایش را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد از سوی پلیس دستگیر شد. این مرد که در این زمینه سابقه‌دار است تاکنون به دو فقره آزار و اذیت دختران جوان اعتراف کرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از قانون ،پنجم مهر پرونده‌ای با موضوع آدم‌ربایی منجر به آزار و اذیت از شعبه هشتم دادگاه کیفری یک تهران برای رسیدگی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.شاکی پرونده با حضور در اداره شانزدهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: حدود یک هفته پیش با جوانی به نام «دانیال» در شبکه مجازی badoo آشنا شدم تا اینکه پس از گذشت چند روز با دانیال برای ساعت پنج بعداز ظهر در چهارراه جهان کودک قرار گذاشتیم. ساعت پنج روز چهارشنبه جوانی با خودرو 206 مشکی به چهارراه جهان کودک آمد و من به تصور اینکه آن شخص دانیال است، سوار ماشین شدم اما متوجه شدم، راننده 206 که در این مدت خودش را به‌نام دانیال معرفی می‌کرده به دروغ تصویر شخص دیگری را بر روی پروفایل شخصی‌اش قرار داده است. همه چیز دروغ بود و تصمیم گرفتم تا از ماشین پیاده شوم اما راننده 206 با قفل کردن در ماشین مانع پیاده شدن من شد و شروع به حرکت کرد. از او خواستم تا خودرو را متوقف کند اما او بی‌اعتنا به درخواست من به طرف اتوبان به حرکتش ادامه داد و به سمت لویزان رفت. داخل یک خیابان قصد پیاده شدن از ماشین را داشتم که راننده 206 چاقویی در آورد و تهدید کرد که اگر صدایم در بیاید مرا خواهد کشت. هوا تاریک شده بود و راننده با تهدید چاقو وضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد از آن راننده 206 مرا در نزدیکی میدان رسالت در داخل کوچه‌ای خلوت پیاده کرد و از محل دور شد.

دستگیری مرد شیطان‌صفت

کارآگاهان با انجام چهره‌نگاری و بهره‌گیری از اطلاعات به‌دست آمده از شاکی پرونده و نهایتا بررسی اطلاعات مجرمان سابقه‌دار پلیس آگاهی موفق به شناسایی فردی سابقه دار به‌نام «سعید» 33 ساله شدند که در سال 94 نیز به اتهام آدم‌ربایی منجر به آزار و اذیت دستگیر و برابر رای شعبه 1071 محکوم وروانه زندان شده بود.

با شناسایی تصویر سعید توسط شاکی پرونده، کارآگاهان به محل سکونت وی در خیابان مداین مراجعه کرده و اطلاع پیدا کردند که وی پس از آزادی از زندان از این مکان نقل مکان کرده است.

اقدامات پلیسی برای دستگیری سعید در دستور کارکارآگاهان قرار داشت که در روز هفتم مهر پرونده‌ای به اداره شانزدهم ارجاع شد که شاکی پرونده در آن عنوان کرده بود که به عنوان مسافر سوار خودروی 206 مشکی رنگ شده است که راننده آن پس از انحراف مسیر و با تهدید چاقو و ضرب و شتم مورد آزار و اذیت قرارداده است.

شاکی پرونده در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 9 شب در مسیر بازگشت از محل کار به خانه، مقابل ایستگاه مترو منتظر ماشین بودم که یک 206 مشکی نزدیک شد و مدعی شد که مسافرکش است. به مقصد میدان سبلان سوار ماشین شدم اما پس از طی مسیر کوتاهی، ناگهان راننده از مسیر اصلی خارج شد و به سمت خروجی اتوبان امام علی حرکت کرد. به خارج شدن راننده از مسیر اصلی اعتراض کردم که ناگهان چاقویی را از زیر صندلی بیرون آورد و مرا با آن تهدید کرد. سرم را محکم به شیشه و در ماشین می‌کوبیم تا مرا پیاده کند ولی او توجهی به التماس‌هایم نمی‌کرد.

راننده 206 با تهدید چاقو و ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد اما با این وجود مبلغ 250 هزار تومان همرام را نیز سرقت کرد و مرا در گوشه‌ای از اتوبان از ماشین پیاده کرد و از محل دور شد.

کارآگاهان با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی خودرو 206 مشکی و در ادامه شناسایی محل تردد سعید در منطقه نارمک – خیابان سمنگان در یک نمایشگاه خرید و فروش خودرو شدند. این مکان تحت کنترل نامحسوس کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام در ساعت پنج عصر روز چهارشنبه گذشته در حالی‌که سعید قصد فروش خودرو 206 خود را داشت، دستگیر شد. در زمان دستگیری، سعید با اطلاع از حضور کارآگاهان قصد داشت تا با ایجاد درگیری و جوسازی از محل متواری شود که با اقدام سریع کارآگاهان دستگیر و به اداره شانزدهم منتقل شد .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: متهم پرونده در همان تحقیقات صراحتا به هر دو فقره آزار و اذیت شکات پرونده اعتراف کرده و تحقیقات تکمیلی از متهم برای شناسایی دیگر شکات احتمالی پرونده در مراحل مقدماتی قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha