مدیر کل محیط ‌زیست گلستان گفت: تاکنون در رابطه با شهادت محیط‌بان گلستانی 11 نفر دستگیر شدند که چهار نفر از عوامل اصلی این حادثه بوده‌اند.

دستگیری۱۱نفر در ارتباط با شهادت محیط‌بان گلستانی

سلامت نیوز:مدیر کل محیط ‌زیست گلستان گفت: تاکنون در رابطه با شهادت محیط‌بان گلستانی 11 نفر دستگیر شدند که چهار نفر از عوامل اصلی این حادثه بوده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، امیر عبدوس افزود: یکی دیگر از عاملان اصلی درگیری و شهادت محیط‌بان پارک ملی گلستان همچنان متواری است و تلاش برای دستگیری او ادامه دارد.

عبدوس خاطرنشان کرد: اشخاصی که به اختفای متهمان اصلی پرونده کمک کردند نیز در میان دستگیرشدگان هستند. چهارشنبه هفته گذشته در درگیری شکارچیان متخلف با محیط‌بانان پارک ملی گلستان، «تاج محمد باشقره» به شهادت رسید و سه محیط‌بان دیگر زخمی شدند. در پی به شهادت رسیدن یکی از محیط‌بانان پارک ملی گلستان در درگیری با شکارچیان غیرمجاز، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با تاکید بر ضرورت بررسی فوری لایحه حمایت از محیط‌بانان در مجلس، کمبود محیط‌بان را مهم‌ترین عامل آسیب‌رسان به محیط‌بانان دانست و گفت: طبق چارت سازمان حفاظت محیط زیست باید هشت هزار و 500 محیط‌بان داشته باشیم. او گفت: حدود یک ماه گذشته لایحه حمایت از محیط‌بانان در کمیسیون حقوقی - قضائی مجلس به تصویب رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha