مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، با اشاره به اینکه طبق تحقیقات در فهرست 43 واقعه استرس آور زندگی، بازنشستگی در جایگاه دهم قرار دارد، گفت: ورزش می تواند در کاهش اثرات ناشی از بازنشستگی بر سلامت افراد، موثر باشد.

بازنشستگی، دهمین واقعه استرس آور زندگی است

سلامت نیوز:  مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، با اشاره به اینکه طبق تحقیقات در فهرست 43 واقعه استرس آور زندگی، بازنشستگی در جایگاه دهم قرار دارد، گفت: ورزش می تواند در کاهش اثرات ناشی از بازنشستگی بر سلامت افراد، موثر باشد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، زهرا زاده غلام روز چهارشنبه در اختتامیه دومین جشنواره ورزشی سراسری بازنشستگان که در سالن همایش های سازمان حج و زیارت برگزار شد، اظهار داشت: اگر برای دوران بازنشستگی قدم برنداریم و برنامه نداشته باشیم، به یک دوران کسالت آور تبدیل می شود.
وی گفت: تحقیقات متعددی درخصوص ارتباط سلامت، ورزش و بازنشستگی انجام شده است که نشان می دهد ارتباط ابتلای بیماری های قلبی با دوران بازنشستگی 40 درصد است.


مدیرکل فرهنگی و هنری صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه بازنشستگی فرصتی را فراهم می‌کند که بیشتر به فعالیت های ورزشی پرداخته شود، افزود: برنامه های مختلفی را در سال های گذشته در صندوق بازنشستگی کشوری تدوین کرده ایم و در جشنواره امسال نیز میزبان 455 ورزشکار بازنشسته در پنج رشته بودیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha