سلامت نیوز : مدیر رادیو سلامت درباره‌ی مهم‌ترین اتفاق این شبكه در سال 89 گفت: رسما اعلام شد كه در سال آینده 250 شهر از امواج رادیو سلامت بهره‌مند می‌شوند.

محمد مهدی قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان كرد: توسعه‌ی رادیو سلامت در سه حوزه شهری، روستایی و جاده‌ای تصویب شده است و این اتفاق می‌تواند به توسعه‌ی شبكه كمك كند.

وی درباره‌ی تغییر فركانس‌ها نیز اظهار كرد: عدد فركانس‌ها در هر شهر متفاوت بود و اگر مخاطبی از استان تهران خارج می‌شد، باید بر روی فركانس دیگری برنامه‌ی مورد نظر خود را پیدا می‌كرد.

مدیر شبكه‌ی رادیویی سلامت افزود: این تغییر فركانس در هر شهر برای مخاطب مزاحمت و سردرگمی ایجاد می‌كرد و ما بعد از مدتی مخاطبان خود را برای هر ایستگاه شبكه از دست می‌دادیم؛ تغییر فركانس‌ها اتفاق بزرگی بود.

قاسمی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر این‌كه آیا تغییر فركانس‌ها باعث از دست دادن مخاطبان رادیو می‌شود؟ عنوان كرد: یكی از آفت‌های تغییر فركانس از دست‌ دادن و كاهش مخاطبان است؛ اما در دراز‌ مدت به نفع رادیوست.

وی ادامه داد: ما با سایر شبكه‌های رادیویی قرار گذاشته‌ایم كه همپوشی داشته باشیم و یكدیگر را تبلیغ كنیم؛ بنابراین اگر فردی راغب باشد شبكه‌ای را بشنود حتما برای مدتی به كمك سایت‌ها و شبكه‌های تلویزیونی كه توسط آنها نیز خود را تبلیغ می‌كنیم، می‌تواند این شبكه را پیدا كند.

محمد مهدی قاسمی درباره‌ی برنامه‌های رادیو سلامت در ایام نوروز نیز گفت: حدود 70 درصد فضای برنامه‌ها كاملا شاد، مفرح و عیدانه است؛ بخشی نیز به صورت مستقیم پخش می‌شود و عمدتا هم مباحث به سمت تعطیلاتی خوب و مفرح برای مردم پیش رفته است.

وی افزود: سفر سالم از مباحثی است كه در ایام نوروز به آن می‌پردازیم و به دنبال این هستیم كه به مردم اعلام كنیم صرفا رسیدن به مقصد هدف نیست، بلكه فاصله مسیر مبدا تا مقصد می‌تواند در روحیه‌ی افراد اثر بگذارد.

دكتر قاسمی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ایسنا، مبنی بر این‌كه مهم‌ترین تصمیمات و برنامه‌هایتان برای سال آینده چیست؟ اظهار كرد: نشاط و امید‌بخشی به جامعه اساس كار ما است؛ اخلاق، دین، آگاهی و امید‌بخشی حوزه‌های فعلیت ماست و ما بیشتر در حوزه‌ی آخر فعالیت می‌كنیم، ولی قاعدتا باید پیرامون سه محور نخست نیز حركت كنیم.

وی خاطرنشان كرد: نگاه ما این نیست كه صرفا به مسائل پزشكی بپردازیم؛ سلامت معادل پزشكی نیست و پزشكی بخش كوچكی از آن را تشكیل می‌دهد؛ یكی از فعالیت‌هایی كه در سال آینده به شدت پیگیری خواهیم كرد، شاخص‌سازی است؛ یعنی ما شاخص‌های سلامتی و استاندارد‌ها را درباره‌ی انواع وسایلی كه یك انسان با آنها در ارتباط است، بیان كنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha