سلامت نیوز :معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی گفت: تمام بیمارستان‌های این دانشگاه امروز به مردم خدمات اولیه درمان سوختگی را ارائه می كنند و به همین منظور تعداد پرستاران و متخصصان بیمارستان‌ها 2 برابر شده است.

مسعود یاوری در گفت‌وگو با  فارس اظهار داشت: 23 بیمارستان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی برای ارائه خدمت شب چهارشنبه سوری آمادگی كامل دارند و در تمام این بیمارستان‌ها بیماران و افرادی كه بر اثر حوادث چهارشنبه سوری دچار سوختگی شوند را پذیرش می‌كنند و درمان‌های اولیه را به آنان ارائه می‌كنند.

وی تصریح كرد: افراد دچار سوختگی بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در صورت نیاز به درمان تخصصی به بیمارستان‌های سوختگی و فوق تخصصی از جمله شهدای یافت‌آباد، 15 خرداد، شهدای تجریش و بیمارستان طالقانی كه در ستاد مدیریت بحران دانشگاه هماهنگ می شود منتقل می‌‌شوند.

یاوری به افزایش 2 برابری پرسنل پرستار، پزشك و متخصصان برای خدمات‌دهی به بیماران و حادثه‌دیدگان شب چهارشنبه‌سوری در تمام بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی طی امروز اشاره كرد و گفت: در حال حاضر دارو و وسایل پانسمان برای هر گونه درمان بیماران و حادثه دیدگان شب چهارشنبه سوری مهیا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha