رییس مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی با اعلام اینكه یكهزار و 214 مورد مصدومیت ناشی از حوادث چهارشنبه‌سوری تا ساعت 11 و 30 دقیقه چهارشنبه از سوی اورژانس‌های 115 كشور گزارش شده است گفت: این آمار نشان‌دهنده كاهش 25 درصد مصدومان نسبت به سال گذشته است.

سلامت نیوز :رییس مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی با اعلام اینكه یكهزار و 214 مورد مصدومیت ناشی از حوادث چهارشنبه‌سوری تا ساعت 11 و 30 دقیقه چهارشنبه از سوی اورژانس‌های 115 كشور گزارش شده است گفت: این آمار نشان‌دهنده كاهش 25 درصد مصدومان نسبت به سال گذشته است.

دكتر غلامرضا معصومی ، افزود: 980 نفر از مصدومان، مرد و 234 نفر زن بوده‌اند و میزان آسیب‌های چشمی حدود 12 درصد نسبت به سال گذشته كاهش یافته است.

رییس مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی با بیان اینكه در حوادث شب گذشته متاسفانه سه تن از شهروندان كشته شدند گفت: دو تن در شیراز و یك نفر در شهرستان مهاباد در اثر انفجار موادمحترقه و به علت شدت جراحات وارده فوت كردند.

وی در ادامه به ایسنا گفت:‌61 درصد از مصدومان در محل درمان و 39 درصد از آنان به بیمارستان اعزام شدند.

بیشترین ناحیه آسیب‌دیده بدن چشم بوده است كه 34 درصد از مصدومان از این ناحیه و 27 درصد از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شده‌اند.

معصومی در پایان اظهار كرد: ‌14 مورد قطع عضو در چهارشنبه سوری گزارش شده است كه این آمار یك درصد از میزان مصدومان را تشكیل می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha