فرماندار تهران با بیان اینکه برگرداندن کودکان بازمانده از تعلیم و تربیت به مدارس و توانمندسازی افراد متکدی، گام موثری در کاهش آسیب‌هاست، گفت: شهرداری قابلیت پوشش سه تا پنج هزار کارتن خواب را دارد.

شهرداری قابلیت نگهداری کارتن‌خواب‌ها را دارد

سلامت نیوز:فرماندار تهران با بیان اینکه برگرداندن کودکان بازمانده از تعلیم و تربیت به مدارس و توانمندسازی افراد متکدی، گام موثری در کاهش آسیب‌هاست، گفت: شهرداری قابلیت پوشش سه تا پنج هزار کارتن خواب را دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آرمان ،عیسی فرهادی با اشاره به جمع‌آوری متکدیان، کودکان کار، معتادین متجاهر و سایر آسیب‌ها در این مرکز افزود: این افراد پس از ورود به مرکز به مدت 9 ماه در کمپ نگهداری می‌شوند و تمامی دستگاه‌ها به ویژه شهرداری و بهزیستی برای باز آفرینی و توانمندسازی آنها کمک خواهند کرد.

وی به وجود چهار هزار مسجد و ۱۰ هزار بسیج فعال و سایر ظرفیت‌های موجود در شهرستان تهران اشاره کردوافزود: رسانه‌ها، صداوسیما و دیگر تریبون‌ها باید در زمینه فرهنگ‌سازی درباره آسیب‌های اجتماعی همکاری کنند.

فرهادی تصریح کرد: با وجود ۱۸۳بیمارستان در تهران که نمازخانه آنها در اختیار همراهان بیماران است، در زمستان سال گذشته یک فوتی هم در خیابان نداشتیم. وی با اشاره به 13مرکز بهاران، افزود: بهزیستی دیگر کمبود جا و مکان ندارد و شهرداری نیز قابلیت پوشش سه تا پنج هزار کارتن خواب را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha