مدیرکل تعزیرات استان قم از پلمپ سه کارگاه تولیدی قوطی سوهان و کشف ۱۰۰ هزار قوطی غیربهداشتی در استان قم خبر داد.

کشف 100 هزار قوطی غیربهداشتی سوهان در قم

سلامت نیوز: مدیرکل تعزیرات استان قم از پلمپ سه کارگاه تولیدی قوطی سوهان و کشف ۱۰۰ هزار قوطی غیربهداشتی در استان قم خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، مهدی ریاضی در گفتگو با آنا در خصوص کشفیات هفته‌های اخیر سازمان تعزیرات استان قم اظهار کرد: گشت‌های ویژه‌ بهداشتی را برای نظارت بر کارخانه‌های تولید سوهان درنظر گرفتیم و مأموران ما به‌همراه پلیس و نمایندگان دستگاه‌ قضائی به این کارخانه‌ها نظارت می‌کنند چرا که سلامت مردم اولویت ما است و با کارخانه‌هایی که بهداشت را در تولید سوهان رعایت نکنند، به‌شدت برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد: در هفته گذشته مأموران ما بر سه کارگاه تولید قوطی سوهان نظارت کردند و این کارگاه‌ها به‌دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی پلمپ شدند؛ کارکنان این کارگاه‌ها قوطی‌های سوهان را با ورق‌های هوادیده و زنگ‌زده تولید می‌کردند و قصد فروش قوطی‌ها را داشتند که در دام مأموران تعزیرات افتادند؛ از این سه کارگاه ۱۰۰ هزار قوطی غیربهداشتی کشف و پرونده بهداشتی نیز برای متخلفان تشکیل و برای بررسی بیشتر به مراجع قضائی ارسال شده است.

مدیرکل تعزیرات استان قم در خصوص اقدامات سازمان در سطح استان خاطرنشان کرد: نیروهای تعزیرات همچنان به‌صورت نامحسوس در بازار حضور دارند و در برخورد با انبارهای احتکار کالا عزمی جدی دارند و از مردم نیز درخواست داریم در صورت مشاهده انبارهای مشکوک مراتب را به پلیس خبر دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha