عضو کارگری شورای عالی کار از قرار برگزاری جلسه این شورا خبر داد و گفت: این جلسه سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود و امیدوارم بتوانیم هرچه سریعتر قدرت خرید از دست رفته‌ کارگران را احیا کنیم.

جلسه شورای عالی کار سه‌شنبه آینده برگزار می‌شود/ آیا دستمزد افزایش خواهد یافت؟

سلامت نیوز: عضو کارگری شورای عالی کار از قرار برگزاری جلسه این شورا خبر داد و گفت: این جلسه سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود و امیدوارم بتوانیم هرچه سریعتر قدرت خرید از دست رفته‌ کارگران را احیا کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، عدم برگزاری جلسه شورای عالی کار در هفته‌ جاری علیرغم وعده قبلی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «ترمیم دستمزد» را باز هم به تعویق انداخته است.

علی خدایی (عضو کارگری شورای عالی کار) در این رابطه با تایید لزوم برگزاری جلسه‌ی «ترمیم دستمزد» در اولین فرصت ممکن می‌گوید: پیرو پیگیری‌های صورت گرفته و آخرین خبر از منبع موثق، جلسه شورای عالی کار با موضوع ترمیم قدرت خرید کارگران، سه‌شنبه هفته پیش رو برگزار خواهد شد.

وی افزود: البته هنوز دعوتنامه مربوط به جلسه به دستمان نرسیده اما بنابه اظهار همان منبع، دعوتنامه نیز در روز شنبه ارسال خواهد شد.

خدایی در ارتباط با احتمال افزایش دستمزد با تاکید بر محاسبات شهریور ماه کمیته دستمزد گفت: پیگیری همکارانم در شورای عالی کار و بررسی‌های دوستان در کارگروه مزد کماکان ادامه دارد و امیدوارم بتوانیم هرچه سریعتر قدرت خرید از دست رفته‌ کارگران را احیا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha