معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به مرگ مادر و فرزند کبودراهنگی اعلام کرد: مرگ مادر باردار کبودراهنگی به علت کوتاهی و بی‌توجهی خود نسبت به مشکل تنفسی و گوارشی و عدم مراجعه به پزشک بوده است.

مرگ مادر کبودراهنگی به علت بی‌توجهی به بیماری

سلامت نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به مرگ مادر و فرزند کبودراهنگی اعلام کرد: مرگ مادر باردار کبودراهنگی به علت کوتاهی و بی‌توجهی خود نسبت به مشکل تنفسی و گوارشی و عدم مراجعه به پزشک بوده است.

به گزارش سلامت نیوز، محمدرضا عبادیان در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: این خانم باردار 27 ساله از گذشته با بیماری گوارشی و تنفسی مواجه بوده که ساعت 6 صبح روز جمعه به بیمارستان کبودراهنگ به علت مشکل تنفسی و گوارشی مراجعه می‌کند و پس از انتقال به بیمارستان فاطمیه همدان به شکل نامعلومی بیماری‌اش تشدید می‌شود.

وی اظهار کرد: پس از رسیدن بیمار به بیمارستان فاطمیه، تیم پزشکی به سرعت اقدام به رسیدگی می‌کنند اما متأسفانه با وجود تلاش‌های فراوان بیمار فوت می‌کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه جسد برای تشخیص علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی ارجاع شده است، ادامه داد: منتظر گزارش پزشکی قانونی برای پاسخ به ابهامات پیشرفت شدید بیماری هستیم.

وی با تأکید بر اهمیت دادن مادران باردار به بیماری‌های جزئی و یا مهم خود، خاطرنشان کرد: زنان باردار بسیار حساس هستند و به محض مشاهده علائم تنگی نفس و یا سرماخوردگی باید در نخستین فرصت به مراکز درمانی مراجعه کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha