آنتان سیاری، دختر اندونزیایی، و نامزدش ریو ناندا براتاما، قرار بود در روز ۱۱ نوامبر عروسی کنند، اما کمتر از دو هفته قبل از مراسم عروسی، براتاما در حادثه سقوط هواپیمای اندونزیایی در ۲۹ اکتبر کشته شد.

داستان غم‌انگیز دختری که به تنهایی عروس شد!

سلامت نیوز:آنتان سیاری، دختر اندونزیایی، و نامزدش ریو ناندا براتاما، قرار بود در روز ۱۱ نوامبر عروسی کنند، اما کمتر از دو هفته قبل از مراسم عروسی، براتاما در حادثه سقوط هواپیمای اندونزیایی در ۲۹ اکتبر کشته شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آرمان ،دختر اندونزیایی داستان تراژیک ازدواجش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. چند روز قبل از مراسم عروسی، براتاما در حادثه سقوط یک هواپیما جانش را از دست داد. اگر چه این خبر برای آنتان، شوکه‌کننده بود، اما مانع از این نشد که سیاری در روز عروسی به تنهایی لباس عروسی به تن کند. آنتان در شبکه‌های اجتماعی تصویری از خود منتشر کرد که در آن به تنهایی لباس عروس پوشیده است. او در کنار تصویر خود خطاب به نامزد متوفی‌اش نوشت:«باوجود اینکه به شدت اندوهگین هستم، اما به خاطر تو باید لبخند بزنم. باید قوی باشم، همان‌طور که تو همیشه از من می‌خواستی».نامزد آنتان چند روز قبل از مرگش به شوخی به او گفته اگر نتوانست در موعد مقرر به جشن عروسی برسد، او باید از خود عکس بگیرد و آن را برایش ارسال کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha