جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 258192

سیب ناراحتی‌های شایعی مانند خشکی پوست، ترک خوردگی پوست و رنگ پریدگی را برطرف می‌کند.

خشکی و ترک پوست را با سیب درمان کنید

سلامت نیوز: سیب ناراحتی‌های شایعی مانند خشکی پوست، ترک خوردگی پوست و رنگ پریدگی را برطرف می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، سیب یکی از بهترین میوه‌هایی است که برای شاداب نگه داشتن بدن و بالابردن توان بدن برای مقابله با حملات ویروس‌ها و میکروب‌ها موثر بوده لذا مصرف آن برای همه سنین توصیه می‌شود، همچنین استفاده از سیب ناراحتی‌های شایعی مانند خشکی پوست، ترک خوردگی پوست و رنگ پریدگی را برطرف می‌کند.

همچنین وجود املاحی مانند آهن، منیزیم، کلسیم و پتاسیم در سیب درد مفاصل را برطرف کرده و استخوان‌های بدن را محکم می‌کند؛ از طرفی از دیگر فواید این ماده مهم و اساسی این است که باکتری‌های موجود بین لثه و دندان را از بین می‌برد و به گفته پزشکان می‌تواند نقش مسواک را نیز ایفا کند؛ همچنین جویدن سیب موجب تقویت عضلات فک می‌شود.

بر اساس این گزارش، از دیگر فواید سیب می‌توان به درمان سرماخوردگی و کشتن میکروب‌های موجود در بدن اشاره کرد؛ از طرفی به دلیل وجود فیبر بالا در سیب، این ماده در هضم غذا نیز بسیار موثر است و از نفخ شکم جلوگیری می‌‌کند؛ همچنین جلوگیری از چاقی، درمان زخم دهان، خارج کردن حرارت اضافی از بدن، رفع گرفتگی صدا و درمان التهاب کلیه از دیگر فواید مصرف سیب است.

قابل ذکر است؛ موارد ذکر شده تنها بخشی از فواید این میوه اساسی و موثر در بدن است لذا چه در طب نوین و چه در طب سنتی مصرف آن برای همه افراد توصیه شده چرا که مصرف سیب بدن را از هجوم میکروب‌ها بیمه می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha