کیفیت هوای تهران امروز شنبه با افزایش ۱۳ واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲، ۵ میکرون نسبت به روز گذشته با شاخص ۹۸ در شرایط سالم قرار دارد.

کیفیت هوای تهران با شاخص ۹۸ در شرایط سالم

سلامت نیوز:کیفیت هوای تهران امروز شنبه با افزایش ۱۳ واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲، ۵ میکرون نسبت به روز گذشته با شاخص ۹۸ در شرایط سالم قرار دارد.
                                                     
                      
به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان ، میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲، ۵ میکرون هوای پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۱۱ امروز از ۸۵ به ۹۸ افزایش داشته و سالم است.

در همین مدت میزان آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون نیز از ۴۴ به ۵۱ و آلاینده منوکسیدکربن نیز از ۲۶ به ۴۲ افزایش یافته است.

بر همین اساس، ایستگاه‌های فرمانداری شهرری (منطقه ۲۰) و شهرداری منطقه ۱۵ با شاخص ۱۳۷، شاد آباد (منطقه ۱۸) با شاخص ۱۲۸ و پارک سلامت (منطقه ۱۷) با شاخص ۱۲۴ بالاترین حجم آلودگی شهر تهران را در ۲۴ ساعت گذشته داشته اند.

همچنین ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۱۶، میدان فتح (منطقه ۹) و میدان امام خمینی (منطقه ۱۲) به ترتیب با شاخص‌های ۳۰، ۳۱ و ۴۲ پاک‌ترین هوا را در سطح مناطق شهر تهران طی این مدت داشتند.


                                                                                                                                                                                                                               
                                                                          

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha