پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 25830

ممکن است شما برای سفر به یک خانه مجهز، وسایل و تجهیزات و آب و غذا نیاز داشته باشید و برای اطمینان ممکن است بخواهید برخی وسایل را نیز به آن اضافه کنید. اما این در عمل غیرممکن است

کیف نجات داخل خودرو به شما اطمینان می دهد
سلامت نیوز : ممکن است شما برای سفر به یک خانه مجهز، وسایل و تجهیزات و آب و غذا نیاز داشته باشید و برای اطمینان ممکن است بخواهید برخی وسایل را نیز به آن اضافه کنید. اما این در عمل غیرممکن است. بیشتر خودروها دارای محفظه ها و جاهای پنهان و کوچکی هستند که می توانید وسایل ضروری خود را بدون اینکه دست و پاگیر باشند در آن جای دهید، مثلا زیر صندلی ها می شود ژاکت و پالتو و لباس های اضافی را جاسازی کرد. در این جاهای خالی وکوچک می توان مقدار زیادی تجهیزات نگهداری کرد و دانستن این موضوع می تواند برای شما جالب باشد.
 زیر صندلی عقب هم می توان وسایل نجات را به این ترتیب جای داد و شاید مدت ها بلا استفاده باقی بماند، اما هرگاه به آنها نیاز داشته باشید، در دسترس شما قرار دارد و تا وقتی در خودرو هستید در شرایط خطرناک به وسیله آنها می توانید جان خود را نجات دهید.
مهمترین وسایلی که می شود نام برد از این قرار است: غذای خشک یا کنسرو برای 10 روز چاقوی بزرگ (برای شکار، دفاع و ...) خشکبار ماهی تابه کوچک قالب های سوخت اجاق دو بطری آب صافی آب چادر یا پوشش پلاستیکی دستکش چرمی سیم نازک پودر رختشویی بیل تاشو طناب نایلونی(10 متر) قطب نما شمع وسایل آتش زا نور 12 ولتی چراغ قوه پتو دستمال توالت کرم ضدآفتاب تبر(وسیله و سلاح) مهمات داروها و مسکن های ضروری وسایل ایمنی خودرو مانند: جک، لاستیک یدک و آب اضافی را جداگانه در صندوق عقب جای دهید.
برگرفته از کتاب کیف نجات خانواده ناشر: موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی هلال ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha