رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت : شخصی که مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال به صورت اینترنتی و غیرمجاز از حساب همسر خود برداشت کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

ماجرای برداشت غیرمجاز و میلیونی از حساب همسر

سلامت نیوز: رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت : شخصی که مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال به صورت اینترنتی و غیرمجاز از حساب همسر خود برداشت کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: علی کریمی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت : اخیرا خانمی با در دست داشتن نامه قضائی به پلیس فتا استان مراجعه و عنوان کرد که مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال از حساب وى به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

وی گفت : پس از طرح این موضوع، تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی عامل برداشت غیرمجاز آغاز و مشخص شد شخصی که این کار را کرده با در دست داشتن اطلاعات حساب و مشخصات کارت عابر بانک و رمز دوم اقدام به خرید اینترنتى کرده است.

کریمی یادآوری کرد: با تلاش کارشناسان پلیس فتا و اقدامات تخصصی، متهم که همسر سابق فردی شاکی بود شناسایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی به این پلیس فرا خوانده شد.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه تصریح کرد: متهم پس از مواجه شدن با مستندات موجود، به جرم خود اعتراف و در خصوص نحوه دستیابی به اطلاعات حساب بانکی شاکی عنوان کرد که مدتی است با همسر خود دچار اختلاف شده و در حال جداشدن هستند به همین دلیل با فعال‌سازی رمزدوم حساب وی اقدام به برداشت اینترنتی کرده است.

وى با بیان اینکه عمده سرقت‌های اینترنتی به علت اعتماد نابجا به دیگران است؛ به شهروندان توصیه کرد در حفظ و نگهداری اطلاعات بانکی خود کوشا بوده و در این خصوص به هیچ وجه حتی به اقوام و دوستان خود نیز اعتماد نکنند .


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha