سلامت نیوز :دومین كنگره سلامت دهان و اپیدمیولوژی دندانپزشكی 24 تا 26 فروردین برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، حسین حصاری دبیر اجرایی این كنگره هدف از برگزاری این كنگره را آشنایی جامعه دندانپزشكی كشور با اهداف و ابعاد سلامت دهان و اپیدمیولوژی و بیماری‌های دهان و دندان، و روش‌های پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان ذكر كرد.

وی گفت: آشنایی با ابعاد دندانپزشكی مبتنی بر شواهد، آشنایی با دیدگاه‌های پیشگیری در دندانپزشكی، آشنایی با تازه‌های پوسیدگی شناسی و آشنایی با برنامه‌های ارتقای سلامت دهان و دندان از دیگر اهداف اختصاصی این كنگره است.

حصاری افزود: سخنرانانی از سازمان جهانی بهداشت (WHO) از جمله پرفسور رامون بائز، پروفسور یورما ویرتانن و پروفسور سیسكو هونكالا برای ارائه آخرین روش‌های نوین در سلامت دهان و اپیدمیولوژی دندانپزشكی حضور دارند.

حصاری همچنین از برگزاری 11 پانل علمی در این كنگره یاد كرد و گفت: دندانپزشكی مبتنی بر شواهد، تفكر نقادانه در آموزش و پژوهش، دندانپزشكی، دیدگاه‌های پیشگیرانه در دندانپزشكی، دندانپزشكی در گروه‌های خاص، تازه‌های پوسیدگی شناسی، برنامه‌های ارتقای سلامت دهان و دندان و مطالعات سیستم‌های سلامت دهان و دندان از جمله موضوعات پانل های این كنگره است.

وی افزود: این كنگره دارای 12 امتیاز بازآموزی مداوم بوده و در كنار كنگره چهار برنامه بازآموزی مدون كه هر یك دارای پنج امتیاز است، ارائه می‌شود.

حصاری گفت: این كنگره توسط دانشكده دندانپزشكی تهران، اداره سلامت دهان و دندان و انجمن سلامت دهان و دندانپزشكی اجتماعی در تاریخ 24 تا 26 فروردین 90 در ساختمان جدید دانشكده دندانپزشكی تهران كه جدیدا افتتاح شده و از تجهیزات و امكانات پیشرفته‌ای برخوردار است، برگزار می‌شود.

دبیر اجرائی دومین كنگره سلامت دهان و اپیدمیولوژی دندانپزشكی از برگزاری سمپوزیومی با عنوان بررسی وضعیت محصولات بهداشتی دهان و دندان خبرداد و اشاره كرد:همه شهركت‌های تولید كننده و وارد كننده محصولات بهداشت دهان و دندان، ضمن بررسی كیفیت و كمیته محصولات بهداشتی موجود در بازار داخل، راهكارهای ارتقا كیفیت محصولات موجود را بررسی كردند.

علاقه‌مندان برای كسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 88497428 - 88846232 تماس گرفته یا به نشانیwww.ohde.ir مراجعه كنند.

دومین كنگره سلامت دهان و اپیدمیولوژی همزمان با هفته سلامت و با حضور بیش از 800 دندانپزشك از سراسر كشور، از تاریخ 24 لغایت 26 فروردین سال 90، در محل دانشكده دندانپزشكی تهران، برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha