مطمئنا سوالات زیادی در ذهن تان هست که دوست دارید در اولین قرار از طرف مقابل تان بپرسید اما آیا پرسیدن هر سوالی، مجاز است؟ در ادامه سوالاتی را که باید از مطرح کردن شان در اولین قرار ملاقات خودداری کنید، برایتان آورده ایم.

در اولین قرار ملاقات عاشقانه تان این سوالات را نپرسید!

سلامت نیوز:  مطمئنا سوالات زیادی در ذهن تان هست که دوست دارید در اولین قرار از طرف مقابل تان بپرسید اما آیا پرسیدن هر سوالی، مجاز است؟ در ادامه سوالاتی را که باید از مطرح کردن شان در اولین قرار ملاقات خودداری کنید، برایتان آورده ایم.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از زندگی ایده آل، اولین قرار ملاقات از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا طرف مقابل تان شما را از همان دیدار اول قضاوت می کند و در مورد رابطه با شما تصمیم می گیرد، بنابراین باید خیلی محتاط باشید و طوری رفتار کنید که تاثیرگذار باشد.

چرا رابطه قبلی ات به اتمام رسید؟

درست است که شما باید در مورد گذشته طرف مقابل تان بدانید اما پرسیدن جزییات رابطه قبلی او، آنهم در اولین قرار ملاقات، کار اشتباهی ست. یادتان باشد این یک قرار است نه جلسه بازجویی.
اگر شما وارد جزییات رابطه قبلی طرف مقابل تان شوید، به او این حس را منتقل می کنید که می خواهید او را از روی اتفاقاتی که برایش افتاده، قضاوت کنید. بهتر است کمی صبر کنید. هر وقت در مورد شروع رابطه با او مطمئن شدید، می توانید جزییات بیشتری را از او بپرسید. در حال حاضر شما باید به او انرژی مثبت دهید، نه این که او را به یاد خاطرات بد گذشته اش بیاندازید. آیا خود شما دوست دارید که در جلسه اول در مورد این که چرا رابطه قبلی تان به اتمام رسید، صحبت کنید؟

چرا هنوز مجردی؟

شاید این سوال به ظاهر مشکلی نداشته باشد اما تاثیری منفی بر ذهن طرف مقابل تان می گذارد. منظور شما از پرسیدن این سوال این است که چرا تو با این همه زیبایی و توانایی تنها هستی، اما او خیال می کند که شما نکات منفی او را نشانه گرفته اید و توانایی برقرار کردن ارتباط او با دیگران را زیر سوال برده اید.

مجرد بودن هیچ اشکالی ندارد، در واقع ازدواج هدف هر کسی نیست و بعضی ها تنهایی را ترجیح می دهند اما حتی اگه هدف شما از پرسیدن این سوال مثبت است، بهتر است که از بیان آن در قرار ملاقات اول، خودداری کنید.

تا به حال با چند نفر در ارتباط بوده ای؟

این که طرف مقابل تان در گذشته با چند نفر ارتباط عاطفی داشته، به هیچکسی جز خودش ربطی ندارد. فرقی نمی کند که او با یک نفر در ارتباط بوده یا با 10 نفر، بیان این سوال باعث می شود که او معذب شود و نسبت به شما گارد بگیرد. بنابراین از بیان این سوال خودداری کنید و طرف مقابل تان را نه با تعداد افرادی که در ارتباط بوده، بلکه با رفتارهای زمان حالش، قضاوت کنید.

درآمدت چقدر است؟

حق شماست که بدانید طرف مقابل تان در چه زمینه ای مشغول به کار است، اما این که چقدر در ماه درآمد دارد، سوالی ست که باید از پرسیدن اش در اولین دیدار، خودداری کنید.
شاید میزان درآمد طرف مقابل یکی از فاکتورهای مهم برایتان باشد اما بهتر است که در اولین قرار ملاقات علاقه خود را به آن نشان ندهید، در غیر این صورت تاثیری منفی بر طرف مقابل تان خواهید گذاشت. در واقع با این سوال این تصور را در ذهن اش ایجاد می کنید که تنها او را برای فایده ای که برای شما خواهد داشت، می خواهید. شما باید به گونه ای باشید که او بداند خودش برایتان مهم است، نه کیف پولش.

به نظرت این رابطه چگونه پیش خواهد رفت؟

مطمئنا اگر هر دوی شما از دیدار اول تان راضی باشید، رابطه تان ادامه پیدا خواهد کرد اما اگر در همان ابتدا از طرف مقابل تان بخواهید که آینده رابطه تان را پیش بینی کند، حس خوبی را به او منتقل نکرده اید. در واقع این سوال کمی بچه گانه است زیرا تا شما یکدیگر را نشناسید، نمی توانید در مورد آینده تصمیم بگیرید.

یادتان باشد، این اولین قرار ملاقات شماست، اگر طرف تان از همان ابتدا احساس کند که شما می خواهید به این سرعت رابطه تان را به سمت رابطه ای بلند مدت هل دهید، از شما ناامید خواهد شد. بنابراین حواس تان به این پرچم قرمز باشد.

آیا بچه دوست داری؟

شما دوست ندارید که وقت تان را صرف فردی کنید که هدفی متفاوت از شما دارد، حق هم دارید. به عنوان مثال شما عاشق بچه هستید و به دنبال فردی می گردید که مثل شما باشد اما پرسیدن این سوال در دیدار اول، آنهم قبل از این که همدیگر را به خوبی بشناسید، می تواند کمی عجیب به نظر برسد. بنابراین اگر نمی خواهید که یک علامت سوال بزرگ در ذهن طرف مقابل تان ایجاد کنید، بهتر است که این سوال را به بعد موکول کنید.

آیا من برایت جذابیت دارم؟

«آیا دوستم داری؟»، «آیا من برایت جذابم؟»... پرسیدن این سوالات این حس را به طرف مقابل منتقل می کند که شما اعتماد به نفس کافی ندارید و مدام به دنبال تایید دیگران هستید. اگر شما به ظاهر و شخصیت تان احترام نگذارید، دیگران هم نخواهند گذاشت. بنابراین اعتماد به نفس بالایی داشته باشید و منتظر باشید که طرف مقابل تان خودش این حرف ها را به زبان آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha