معاون پرستاری وزارت بهداشت در سفر دو روزه به بوشهر از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بازدید کرد.

با كمك دولت و مجلس برای جذب نیروی پرستاری در حال برنامه ریزی هستیم

سلامت نیوز:معاون پرستاری وزارت بهداشت در سفر دو روزه به بوشهر از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بازدید کرد.
 
به گزارش سلامت نیوز ، دکتر مریم حضرتی در این سفر از بخش های اوژانس، CPR، بخش داخلی و آی سی یو بازدید کرد. در این بازدید که رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز حضور داشت،  دکتر حسن حیدری، رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان توضیحاتی درخصوص راه اندازی، خدمات دهی، پرسنل و آمار آن ارائه کرد.
 
معاون پرستاری وزارت بهداشت و درمان در بخشی از بازدید خود از بخش های بیمارستان کنگان، از بیماران بستری در ساختمان الحاقی بیمارستان نیز عیادت کرد و مسائل و مشکلات بیماران را مورد بررسی قرار داد.
 
دکتر حضرتی از مجموعه خدمات ارائه شده در بیمارستان کنگان اعلام رضایت کرد و گفت: تلاش می کنیم تا خدمات خود را در این مرکز درمان افزایش دهیم.
 
لیلا محمدی، مترون بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نیز در حاشیه این بازدید برخی مسائل و مطالبات بخش پرستاری را با معاون پرستاری وزارت بهداشت مطرح کرد و گفت: با توجه اینکه بیمارستان امام خمینی کنگان در سال های گذشته شاهد افزایش بخش و افزایش چشمگیر تخت بوده، از سال 95 نیرویی به ما تزریق نشده است و لذا این موضوع از مهمترین نیازمندی های ما در حال حاضر است.
 
معاون پرستاری وزارت بهداشت در این خصوص با بیان این که با كمك دولت و مجلس برای جذب نیروی گروه پرستاری تا افق ١٤٠٤ در حال برنامه ریزی هستیم، گفت: برای جذب نیروی پرستار در قالب استخدامی و افزایش سهمیه نیروی طرحی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نیز موافقیم و در روزهای آینده این موضوع را از طریق وزارتخانه دنبال خواهیم کرد. وی همچنین به منظور استخدام 22 کمک پرستار برای بیمارستان کنگان نیز قول مساعد داد.
 
همچنین دکتر حسن حیدری، رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در ادامه این بازدید ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کنونی این مرکز درمانی اظهار داشت: ما طی چند سال اخیر شاهد رشد و توسعه بسیار خوبی در بیمارستان کنگان بوده ایم که از آن جمله می توان به ایجاد ساختمان الحاقی با بیش از 3000 هزار متر مربع، ایجاد ان آی سی یو، ام آر آی، افزیش سه برابری پزشکان متخصص، افزایش تعداد تخت های این بیمارستان از 96 به 192 تخت فعال (طبق مصوبه وزارت بهداشت)، ایجاد اتاق جراحی مغز و ستون فقرات بوده ایم که البته انتظار می رود این موضوع باعث ارتقای چارت بیمارستان کنگان و جذب نیرو برای آن شود که خوشبختانه معاون وزیر قول مساعد جهت دنبال کردن این موضوع در روزهای آینده را دادند.
 
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان افزود: امید است در آینده نزدیک، شاهد جذب نیرو برای کادر پرستاری بیمارستان کنگان جهت تقویت نیازمندی های ما در این زمینه باشیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha