ادعای عجیبی دارد؛ می‌گوید تمام بیماران را شفا می‌دهد و هر دردی را درمان می‌کند، آن هم با انرژی‌ای که ٤ سال است از آن با خبر شده است. از سردرد معمولی گرفته تا سرطان را به راحتی با چند دقیقه حرکت دست برای همیشه درمان می‌کند.

بیماران را شفا می‌دهم!

سلامت نیوز: ادعای عجیبی دارد؛ می‌گوید تمام بیماران را شفا می‌دهد و هر دردی را درمان می‌کند، آن هم با انرژی‌ای که ٤ سال است از آن با خبر شده است. از سردرد معمولی گرفته تا سرطان را به راحتی با چند دقیقه حرکت دست برای همیشه درمان می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شهروند ،ادعایی که خیلی از بیماران را به خانه‌اش کشاند تا درمان شوند؛ اما مشخص نیست که سر چند نفر را با این ادعا کلاه گذاشته است. می‌گوید پدرش به خوابش آمده و او را از این انرژی که دارد با خبر کرده است. محمود ٥٨ ساله که به جرم مالخری دستگیر شده است، تازه راز انرژی درمانی‌هایش را فاش کرده و پلیس آگاهی پایتخت هم در حال تحقیق بر روی این پرونده و تعداد شاکیان است. او که مدعی است حتی در حیاط پلیس آگاهی هم هر کس دردی داشته باشد به راحتی می‌تواند آن را درمان کند، از ماجرای سابقه‌ خلافکاری‌هایش گفت. 


اولین‌بار است که دستگیر می‌شوی؟
نه قبلا هم یک‌بار به جرم کلاهبرداری دستگیر شده‌ام با ویزای جعلی انگلستان و کانادا از چند نفر کلاهبرداری کردم که دستگیر و بعد از چند‌ سال هم از زندان آزاد شدم.


الان به چه جرمی دستگیر شدی؟
به جرم مالخری دستگیر شدم. از چند نفر ضبط و باند و وسایل خودرو خریدم که سرقتی بود؛ اما من درآمدم از این راه نبود و کار اصلی‌ام این نیست. من خیلی وقت است که خلاف را کنار گذاشته‌ام. این چند وسیله را هم از دوستانم خریدم چون اصرار زیادی به من کردند.


شغل اصلی‌ات چیست؟
یک کبابی دارم  که درآمد اصلی‌ام از این مغازه است. چند وقتی می‌شود که متوجه انرژی خاصی در درون خودم شده‌ام. من قادرم بیماران زیادی را شفا بدهم؛ با انرژی درمانی هر دردی را درمان می‌کنم و هر مریضی را شفا می‌دهم. چند سالی است که فقط همین کار را انجام می‌دهم و بیماران زیادی هم به من مراجعه می‌کنند.


یعنی بدون دارو و تجویز مریض را درمان می‌کنی؟
بله؛ من اصلا نمی‌دانم دارو چیست و برای هر مریضی چه دارویی خوب است. حتی داروهای گیاهی را هم نمی‌شناسم؛ فقط با انرژی‌درمانی بیماران را شفا می‌دهم.


یعنی هر بیماری با هر دردی به تو مراجعه کند، او را شفا می‌دهی؟
بله؛ هر دردی که باشد می‌توانم درمان کنم. همین الان شما هر دردی که داشته باشید، به راحتی درمان می‌کنم؛ از سردرد و استخوان‌درد گرفته تا حتی سرطان. بیمار سرطان پستان هم داشته‌ام که درمان کرده‌ام.


چی شد که فهمیدی چنین انرژی داری؟
٤‌ سال پیش بود. یک شب پدرم به خوابم آمد. در خواب گفت تو می‌توانی بیماران را شفا بدهی. او از انرژی خاصی که درونم بود صحبت کرد. وقتی بیدار شدم، با خودم فکر کردم، گفتم شاید واقعیت داشته باشد، امتحان کردم و دیدم واقعیت دارد.


کسی بود که به تو مراجعه کند و درمان نشود؟
معمولا همه بیماری‌شان خوب می‌شد ولی بستگی به محیط و انرژی طرف مقابل هم داشت. گاهی وقت‌ها بیمار انرژی خوبی نداشت؛ مثلا وسیله‌ای آهنی در اطراف بود که انرژی‌ام خوب کار نمی‌کرد، برای همین درمان نمی‌شد.


 تا حالا خودت را هم با این انرژی درمان کرده‌ای؟
نه روی خودم جواب نمی‌دهد.


زن و بچه هم داری؟
بله؛ بلژیک زندگی می‌کنند. من وضع مالی خوبی دارم اما به خاطر پول این کار را نمی‌کنم. حتی از بعضی از مریض‌هایم پول هم نمی‌گرفتم؛ از این کار لذت می‌برم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha